@mastersthesis{efst:5280, author = {{Pejić, Josipa}}, title = {{REDEFINIRANJE SVJETIONIČARSKOG TURIZMA ZA TRŽIŠNO REPOZICIONICANJE MARKE KAMENA SVJETLA}}, } @phdthesis{efst:5279, author = {{Smajo, Jure}}, title = {{IDENTIFIKACIJA S ORGANIZACIJOM KAO ČIMBENIK ANGAŽIRANOSTI I RADNOG UČINKA PRODAJNOG OSOBLJA}}, } @mastersthesis{efst:5281, author = {{Čotić, Petra}}, title = {{MARKETINŠKO PLANIRANJE SPECIJALIZIRANIH SADRŽAJA U FUNKCIJI UPRAVLJANJA TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efst:5232, author = {{Županović, Ivan}}, title = {{UTJECAJ 37SIGNALS MODELA UPRAVLJANJEM RAZVOJA SOFTVERSKIH PROIZVODA NA KORISNIKOVU PERCEPCIJU KVALITETE}}, } @mastersthesis{efst:5023, author = {{Maltež, Marija}}, title = {{PRODAJNA STRATEGIJA U FUNKCIJI KONKURENTNOGA POZICIONIRANJA LUKSUZNIH MARKI MODNIH DODATAKA}}, } @mastersthesis{efst:5025, author = {{Šiško, Branimir}}, title = {{UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE}}, } @mastersthesis{efst:4885, author = {{Križan, Mia}}, title = {{UTJECAJ PREVLADAVAJUĆIH BOJA U E- PROMOCIJI NA ODABIR SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:4624, author = {{Jurić, Petra}}, title = {{OSJETILNI MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA KONKURENTNOSTI INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:4346, author = {{Kekez, Ivan}}, title = {{PROMETNA INFRASTRUKTURA U FUNKCIJI URBANE ODRŽIVOSTI: POSLOVNI SLUČAJ ISTOČNA OBALA GRADA SPLITA}}, } @mastersthesis{efst:4623, author = {{Radmilo, Ana}}, title = {{UPRAVLJANJE IMIDŽOM PONUDE PRIVATNOG SMJEŠTAJA U UVJETIMA POSLJEDICA PANDEMIJE COVID - 19}}, } @mastersthesis{efst:4579, author = {{Jozić, Marijana}}, title = {{UTJECAJ PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA NA HOTELSKE GOSTE: POSLOVNI SLUČAJ HOTEL "PARK"}}, } @mastersthesis{efst:4121, author = {{Anić Matić, Anja}}, title = {{KREIRANJE MARKE DESTINACIJE: POSLOVNI SLUČAJ SLATINE KOD SPLITA}}, } @mastersthesis{efst:3903, author = {{Mandarić, Juraj}}, title = {{AKTIVNOSTI UPRAVLJANJA MARKOM U UVJETIMA GLOBALNE GOSPODARSKE KRIZE – POSLOVNI SLUČAJ PAŠKI SIR}}, } @mastersthesis{efst:3654, author = {{Bago, Nora}}, title = {{Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude}}, } @mastersthesis{efst:3898, author = {{Muslim, Antonia}}, title = {{NEUROMARKETING U ANALIZI PRIVLAČNOSTI VIZUALNIH OBILJEŽJA HOTELSKE PONUDE}}, } @mastersthesis{efst:3820, author = {{Perković, Bruno}}, title = {{ZNAČAJ REBRANDINGA U UPRAVLJANJU HOTELOM}}, } @mastersthesis{efst:4575, author = {{Jalić, Ivana}}, title = {{UTJECAJ PROMOCIJE PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA E-VIDLJIVOST HOTELA}}, } @phdthesis{efst:4037, author = {{Rakušić Cvrtak, Katja}}, title = {{ULOGA NEOPIPLJIVIH ČIMBENIKA PERCIPIRANE VRIJEDNOSTI U FUNKCIJI JAČANJA LOJALNOSTI FINANCIJSKOJ INSTITUCIJI}}, } @mastersthesis{efst:3223, author = {{Lozina, Marko}}, title = {{MARKETINŠKA STRATEGIJA POSLOVANJA U RECESIJI}}, } @mastersthesis{efst:2541, author = {{Begonja, Ružica}}, title = {{ODRŽIVO UPRAVLJANJE POTENCIJALNOM MARKOM GRADA KAŠTELA}}, } @mastersthesis{efst:3256, author = {{Vidošević, Josip}}, title = {{OSJETILNI MARKETING U UPRAVLJANJU SPORTSKOM MARKOM}}, } @mastersthesis{efst:2963, author = {{Metličić, Dominik}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKETINGOM NA PRIMJERU BOUTIQUE HOTELA}}, } @mastersthesis{efst:2495, author = {{Begonja, Anamarija}}, title = {{DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efst:2342, author = {{Boras, Zora}}, title = {{PREDIKTORI I ISHODI UKLJUČENOSTI POTROŠAČA U BRAND ZAJEDNICU}}, } @mastersthesis{efst:2357, author = {{Kliškinić, Andrea}}, title = {{ULOGA PROMOCIJE PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA PRIMJERU GRADA SOLINA}}, } @mastersthesis{efst:2468, author = {{Macan, Ivana}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKETINŠKOM PROMOCIJOM LUKSUZNIH VILA NA PLATFORMI E-MARKETINGA}}, } @mastersthesis{efst:2384, author = {{Lovrić, Mirko}}, title = {{UTJECAJ LOGISTIČKOG SUSTAVA ZRAČNIH LUKA NA RAST PUTNIČKOG PROMETA}}, } @mastersthesis{efst:2204, author = {{Alujević, Andrea}}, title = {{GERILSKI MARKETING U REPOZICIONIRANJU TURISTIČKE MARKE MAKARSKE}}, } @mastersthesis{efst:2453, author = {{Begonja, Leona}}, title = {{MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA}}, } @mastersthesis{efst:2052, author = {{Šunjić, Ela}}, title = {{PRIMJENJIVOST ALATA OSJETILNOG MARKETINGA U STRATEGIJI TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efst:2123, author = {{Mladinić, Mislav Paško}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKETINŠKIM SPLETOM U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŢA SPORTSKOG SUBJEKTA}}, } @mastersthesis{efst:3349, author = {{Andričević, Jelena}}, title = {{VINSKI TURIZAM KAO DESTINACIJSKA IKONA I PLATFORMA RAZVOJA SPECIJALIZIRANIH TURISTIČKIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:1974, author = {{Bauk, Josip}}, title = {{ISKORISTIVI RESURSI MAKARSKE RIVIJERE ZA RAZVOJ SPECIJALIZIRANIH PROIZVODA ZDRAVSTVENOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{efst:1957, author = {{Muslim, Antonia}}, title = {{PRODAJNA FUNKCIJA HOTELA KAO PLATFORMA RASTA GODIŠNJE POPUNJENOSTI}}, } @mastersthesis{efst:1972, author = {{Krstičević, Jelena}}, title = {{UTJECAJ PREFERENCIJA NJEMAČKIH TURISTA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efst:2147, author = {{Batalić, Mihaela}}, title = {{MARKETINŠKO UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA U FUNKCIJI JAČANJA PRIVLAČNOSTI DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efst:1967, author = {{Rejo, Ante}}, title = {{UPRAVLJANJE RAZVOJEM SPECIJALIZIRANE UGOSTITELJSKE USLUGE U FUNKCIJI KONKURENTNOG POZICIONIRANJA}}, } @mastersthesis{efst:2694, author = {{Vico, Julia}}, title = {{MARKETING U FUNKCIJI TRŢIŠNE PRILAGODBE POSLOVANJA TURISTIČKE AGENCIJE}}, } @mastersthesis{efst:1908, author = {{Unković, Maja}}, title = {{UTJECAJ LOKALNE ZAJEDNICE NA IMIDŽ MARKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OTOKA KORČULE}}, } @mastersthesis{efst:1896, author = {{Matulić, Ana}}, title = {{REPERKUSIJE INDUSTRIJE KOCKANJA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efst:1799, author = {{Radić, Stjepan}}, title = {{MARKETINŠKO UPRAVLJANJE DESTINACIJOM U FUNKCIJI RAZVOJA LOVNOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{efst:2514, author = {{Kvinta, Ivan}}, title = {{UPRAVLJANJE E-PROMOCIJOM WEB SHOPA NA POSLOVNOM SLUČAJU}}, } @mastersthesis{efst:1721, author = {{Bošnjak, Romana}}, title = {{Marketing u funkciji upravljanja imidžom banaka}}, } @mastersthesis{efst:1541, author = {{Djak, Katarina}}, title = {{TRAVEL BLOGOVI U FUNKCIJI PRIVLAČENJA NOVIH TURISTA U DESTINACIJU}}, } @mastersthesis{efst:1808, author = {{Tokić, Ivana}}, title = {{UPRAVLJANJE DRUŠTVENIM MREŽAMA LUKSUZNOG HOTELA U CILJU JAČANJA LOJALNOSTI GOSTIJU}}, } @mastersthesis{efst:1169, author = {{Šalov, Duje}}, title = {{UPRAVLJANJE SPORTSKIM PROIZVODOM U KREIRANJU SPORTSKE MARKE}}, } @mastersthesis{efst:1158, author = {{Bogdan, Andrea Rafaela}}, title = {{WEB MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŽA SPORTSKOG KLUBA}}, } @mastersthesis{efst:1784, author = {{Gotovac, Tonka}}, title = {{ZNAČAJ UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU CRO-GO d.o.o}}, } @mastersthesis{efst:1292, author = {{Matulić, Ivana}}, title = {{IMPLEMENTACIJA DESTINACIJSKIH IKONA I RESURSA U KONCEPT RE-BRENDINGA RESORTA (BLUESUN – BOL)}}, } @mastersthesis{efst:2239, author = {{Kvinta, Nina}}, title = {{METRIKE MARKETINGA U PROCESU REPOZICIONIRANJA DRUŠTVA ZA OSIGURANJE}}, } @mastersthesis{efst:1302, author = {{Režić, Jurica}}, title = {{Marketing u funkciji financiranja sportskih subjekata u post tranzicijskim zemljama}}, } @mastersthesis{efst:1279, author = {{Filipović, Matea}}, title = {{RESURSI ZA RAZVOJ TAMNOG TURIZMA NA PROSTORU DALMACIJE}}, } @mastersthesis{efst:1274, author = {{Rogošić, Sonja}}, title = {{STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efst:1255, author = {{Rodić, Anea}}, title = {{STRATEŠKO UPRAVLJANJE TURISTIĈKIM RAZVOJEM DESTINACIJE (NA POSLOVNOM SLUĈAJU OPĆINE PODSTRANE)}}, } @mastersthesis{gradst:812, author = {{Petričević, Marija}}, title = {{Autentično Čiovo}}, } @mastersthesis{efst:1096, author = {{Dotur, Viktorija}}, title = {{IDENTITET I POTENCIJALNI RESURSI DESTINACIJE U FUNKCIJI JAČANJA TURISTIČKOG IMIDŢA}}, } @mastersthesis{efst:1095, author = {{Jerkić, Ivan}}, title = {{UČINKOVITOST MARKENTIŠKIH ALATA ZA DRUŠTVENE MREŽE U UPRAVLJANJU MANIFESTACIJOM NA POSLOVNOM SLUČAJU}}, } @mastersthesis{efst:1092, author = {{Begonja, Ružica}}, title = {{KULTURNI RESURSI U KREIRANJU SPECIJALIZIRANIH TURISTIČKIH PROIZVODA GRADA KAŠTELA}}, } @mastersthesis{efst:1131, author = {{Čizmić, Josipa}}, title = {{MARKETING U RAZVOJU FUNKCIJE PRODAJE HOTELA}}, } @mastersthesis{efst:1210, author = {{Ćuk, Andrea}}, title = {{OSJETILNI MARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:988, author = {{Čurić, Katarina}}, title = {{UTJECAJ INFORMATIVNOSTI WEB STRANICE TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA NA POSJEĆENOST DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efst:995, author = {{Topić, Martina}}, title = {{VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE)}}, } @mastersthesis{efst:1022, author = {{Balancin, Franko}}, title = {{MARKETINŠKO UPRAVLJANJE DESTINACIJOM ZA DEFINIRANJE STRATEGIJE BRENDIRANJA (POSLOVNI SLUČAJ: GRAD SPLIT)}}, } @mastersthesis{efst:947, author = {{Marković, Marija}}, title = {{INTERNET KAO LOGISTIČKA PLATFORMA ZA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NISKOTARIFNIH AVIO-KOMPANIJA}}, } @phdthesis{efst:1872, author = {{Vitner Marković, Silvija}}, title = {{Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije}}, } @mastersthesis{efst:941, author = {{Butigan, Ivana}}, title = {{E-PROMOCIJA U FUNKCIJI POZICIONIRANJA TEKSTILNE ROBE NA TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{efst:916, author = {{Zec, Suzana}}, title = {{GERILSKI MARKETING U UPRAVLJANJU MARKOM SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:321, author = {{Kristić, Josip}}, title = {{IMPLEMENTACIJA SPECIJALIZIRANIH TURISTIČKIH PROIZVODA TEMELJENIH NA KRAJOBRAZU U MARKETINŠKI SPLET HOTELA U BRELIMA}}, } @mastersthesis{efst:747, author = {{Gojsalić, Ivica}}, title = {{MARKETING STRATEGIJA U FUNKCIJI DIFERENCIJACIJE USTANOVE ZA ZDRAVSTVENU NJEGU}}, } @mastersthesis{efst:743, author = {{Kuzmanić, Mario}}, title = {{MARKETINŠKO UPRAVLJANJE PRODAJNIM POSLOVANJEM}}, } @mastersthesis{efst:380, author = {{Koštić, Anđela}}, title = {{PERCEPCIJA ZADOVOLJSTVA STUDENTSKE POPULACIJE PONUDOM INTERNET I MOBILNOG BANKARSTVA U RH}}, } @mastersthesis{efst:269, author = {{Maretić, Valentina}}, title = {{RAZVOJ I UPRAVLJANJE ODBOJKAŠKIM MANIFESTACIJAMA U TURIZMU}}, } @mastersthesis{efst:322, author = {{Đuvelek, Filip}}, title = {{UPRAVLJANJE INTEGRIRANOM MARKETINŠKOM KOMUNIKACIJOM NA POSLOVNOM SLUČAJU}}, } @mastersthesis{efst:268, author = {{Landikušić, Dina}}, title = {{AKTIVNOSTI U UPRAVLJANJU RAZVOJEM NOVOG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:588, author = {{Odak, Petra}}, title = {{AKTUALNI TEORIJSKI PRISTUPI U UPRAVLJANJU RAZVOJEM NOVOG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:427, author = {{Ivandić, Renata}}, title = {{DESTINACIJSKE IKONE I RAZVOJ SPECIJALIZIRANIH TURISTIČKIH PROIZVODA PELJEŠCA}}, } @mastersthesis{efst:573, author = {{Bauk, Josip}}, title = {{MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŢA AMATERSKOG SPORTSKOG KLUBA}}, } @mastersthesis{efst:589, author = {{Batalić, Mihaela}}, title = {{MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA}}, } @mastersthesis{efst:429, author = {{Gverić, Kristina}}, title = {{MARKETINŠKO UPRAVLJANJE PONUDOM RURALNOG TURIZMA DALMATINSKE ZAGORE U CILJU POVEĆANJA TURISTIĈKE POSJETE}}, } @mastersthesis{efst:777, author = {{Marijan, Linda}}, title = {{METRIKE MARKETINGA U UPRAVLJANJU CIJENAMA NA PRIMJERU PODUZEĆA GALIJA D.O.O.}}, } @mastersthesis{efst:385, author = {{Babić, Anamarija}}, title = {{POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD}}, } @mastersthesis{efst:928, author = {{Šimičić, Jelena}}, title = {{PRIMJENJIVOST STRATEGIJE GERILSKOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efst:433, author = {{Cepernić, Vojna}}, title = {{STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ}}, } @mastersthesis{efst:493, author = {{Jakovčević, Maroje}}, title = {{STRATEGIJE MARKETINGA U PODUZETNIČKOM GRAĐEVINARSTVU NA PODRUČJU GRADA SPLITA}}, } @mastersthesis{efst:432, author = {{Siriščević, Katica}}, title = {{UPRAVLJANJE KULTURNO POVIJESNIM RESURSIMA OTOČNE DESTINACIJE ZA GLOBALNO POZICIONIRANJE}}, } @mastersthesis{efst:420, author = {{Špar, Ane}}, title = {{UPRAVLJANJE MULTIMEDIJALNOM PROMOCIJOM DESTINACIJE ZA PRIVLAČENJE NOVIH TURISTIČKIH SEGMENATA}}, } @mastersthesis{efst:594, author = {{Budimir Bekan, Tea}}, title = {{USMENA PREDAJA U UPRAVLJANJU PROIZVODOM}}, } @mastersthesis{gradst:415, author = {{Mikulić, Ana}}, title = {{Centar za potpunu regeneraciju}}, } @mastersthesis{efst:211, author = {{Katić-Kuredža, Mariela}}, title = {{KREIRANJE TURISTIČKE MARKE ZAOBALNE DESTINACIJE „CETINSKA KRAJINA“}}, } @mastersthesis{efst:919, author = {{Rezo, Danijela}}, title = {{PERCEPCIJA PROMOTIVNIH PORUKA PRI DONOŠENJU KUPOVNE ODLUKE}}, } @mastersthesis{efst:783, author = {{Kanaet, Merita}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKETINGOM U HOTELIJERSTVU}}, } @mastersthesis{efst:574, author = {{Jovanović, Marija}}, title = {{UPRAVLJANJE PROMOTIVNIM SPLETOM HOTELA ZA JAČANJE IMIDŽA}}, } @mastersthesis{efst:111, author = {{Mimica, Andrija}}, title = {{MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ}}, } @mastersthesis{efst:572, author = {{Pavičić, Ana}}, title = {{Razvoj i komercijalizacija novog eko proizvoda}}, } @mastersthesis{efst:271, author = {{Ljepotić, Matea}}, title = {{SEGMENTACIJA I POTECIJALI TRŽIŠTA NEKRETNINA U DALMACIJI}}, } @mastersthesis{efst:1148, author = {{Alujević, Andrea}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:917, author = {{Alujević, Andrea}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:19, author = {{Ševelj, Đina}}, title = {{Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi}}, } @mastersthesis{efst:926, author = {{Banovac, Ada}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŽA I KROVNE MARKE DESTINACIJSKE PONUDE}}, } @mastersthesis{efst:347, author = {{Šarotić, Goran}}, title = {{STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM U SVRHU JAČANJA IMIDŽA SPORTSKOG SUBJEKTA}}, } @mastersthesis{efst:20, author = {{Ujević, Anela}}, title = {{Analiza resursa zaobalne destinacije Imotski u svrhu kreiranja turističke marke}}, }