pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efst:6572,thesis,"ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA NA PRIMJERU IZABRANIH TVRTKI IZ MODNE INDUSTRIJE","Škopljanac, Karla",,,,,,,, efst:6259,"journal article","Investigating the determinants and effects of prestige sensitivity in fashion retailing","Anic, Ivan-Damir; Kursan Milakovic, Ivana; Mihic, Mirela",,,,,,,, efst:6569,thesis,"Čimbenici utjecaja na izbor prodajnog mjesta i kupovinu na primjeru prodavaonica mješovite robe","Friganović, Lucija",,,,,,,, efst:5526,thesis,"Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije","Pelivan, Ivana",,,,,,,, efst:5383,thesis,"Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero","Radica, Mihaela",,,,,,,, efst:5790,thesis,"ANALIZA UTJECAJA INFLUENCER MARKETINGA NA KUPOVNE ODLUKE GENERACIJE Z","Kolenda, Morena",,,,,,,, efst:5579,thesis,"Oglašavanje i komunikacija na hrvatskom tržištu kozmetičkih proizvoda","Jerčić, Antea",,,,,,,, efst:5780,thesis,"Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji","Stjepić, Dora",,,,,,,, efst:5779,thesis,"Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“","Markov, Stella",,,,,,,, efst:5527,thesis,"Vanjsko oglašavanje u turizmu i njegov utjecaj na ponašanje potrošača","Delija, Antea",,,,,,,, efst:5279,dissertation,"IDENTIFIKACIJA S ORGANIZACIJOM KAO ČIMBENIK ANGAŽIRANOSTI I RADNOG UČINKA PRODAJNOG OSOBLJA","Smajo, Jure",,,,,,,, efst:5134,thesis,"UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.''","Ćurić, Ivana",,,,,,,, efst:5266,thesis,"UTJECAJ SPONZORSTVA U SVIJETU SPORTA NA NAVIJAČE I NJIHOVE KUPOVNE ODLUKE","Lozić, Ivan",,,,,,,, efst:5129,thesis,"ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA NA PRIMJERU IZABRANIH TVRTKI","Bandić, Matea",,,,,,,, efst:5128,thesis,"IZLOG PRODAVAONICE I UTJECAJ NJEGOVOG UREĐENJA NA PONAŠANJE KUPACA","Jurčić, Valentina",,,,,,,, efst:5135,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Talić, Luciana",,,,,,,, efst:5139,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI'","Perić, Magdalena",,,,,,,, efst:4476,thesis,"STAVOVI I LOJALNOST POTROŠAČA NA PRIMJERU MARKE FRANCK KAVE","Ugrina, Blanka",,,,,,,, efst:4375,thesis,"TEHNIKE PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA U OGLASIMA I NA PRODAJNOM MJESTU","Mužinić, Nikolina",,,,,,,, efst:4351,thesis,"UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI","Jurić, Josipa",,,,,,,, efst:4511,thesis,"UTJECAJ ZADOVOLJSTVA BANKARSKIM USLUGAMA NA LOJALNOST KLIJENATA","Žaja, Maja",,,,,,,, efst:4202,thesis,"ANALIZA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA NA PRIMJERU DROGERIJE","Barač, Kristina",,,,,,,, efst:4246,thesis,"OGLAŠAVANJE NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU NA PRIMJERU TVRTKE L'ORÉAL (BREND L'ORÉAL PARIS)","Ivanković, Andrea",,,,,,,, efst:4410,thesis,"PRIMJENA I ANALIZA REFERENTNIH GRUPA U OGLAŠAVANJU","Balaić-Marmun, Doris",,,,,,,, efst:4750,thesis,"PRIMJENA KULTURNIH VRIJEDNOSTI U OGLAŠAVANJU","Popović, Lucija",,,,,,,, efst:4255,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE KONZUM PLUS D.O.O.","Cigić, Tina",,,,,,,, efst:4475,thesis,"UTJECAJ KOGNITIVNE I AFEKTIVNE KOMPONENTE NA KONATIVNU KOMPONENTU STAVA- PRIMJER ASOS","Begonja, Anamarija",,,,,,,, efst:4254,thesis,"KUPOVNO PONAŠANJE I PREFERENCIJE POTROŠAČA NA TRŽIŠTU MOBILNE TELEFONIJE","Klepo, Ivona",,,,,,,, efst:4289,thesis,"UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO'","Jelaš, Sandra",,,,,,,, efst:4090,thesis,"INTERNET KAO IZVOR INFORMACIJA U PROCESU ODLUČIVANJA O KUPNJI","Jaranović, Marija",,,,,,,, efst:4404,thesis,"PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Borčić, Martina",,,,,,,, efst:4793,dissertation,"UTJECAJ PERCEPCIJE SUSTAVA ISPORUKE VRIJEDNOSTI NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST KUPACA: MEDIJATORSKA ULOGA APSORPCIJSKOG KAPACITETA","Antičić, Nina",,,,,,,, efst:3696,thesis,"ANALIZA E-MAIL MARKETINGA U E-TRGOVINI NA PRIMJERU MARKE APIPET","Ocvirek, Anita",,,,,,,, efst:3719,thesis,"ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S","Žilić, Martina",,,,,,,, efst:3695,thesis,"ANALIZA OGLASA NA PRIMJERU ZDRAVSTVENE INDUSTRIJE","Škalic, Martina",,,,,,,, efst:3697,thesis,"ANALIZA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA NA PRIMJERU DROGERIJE","Hraste, Lea",,,,,,,, efst:3832,thesis,"ANALIZA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA NA PRIMJERU SUPERMARKETA","Rako, Anita",,,,,,,, efst:3752,thesis,"ANALIZA WEB STRANICA NA TRŽIŠTU TURISTIČKIH AGENCIJA","Jelinić, Anita",,,,,,,, efst:3927,thesis,"Analiza web stranica u bankarstvu i percepcija korisnika o istima","Dželalija, Željka",,,,,,,, efst:3671,thesis,"DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC","Šiško, Branimir",,,,,,,, efst:3746,thesis,"DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE STARBUCKS","Mađor, Tina",,,,,,,, efst:3700,thesis,"KUPOVNO PONAŠANJE I PREFERENCIJE POTROŠAČA NA TRŽIŠTU MOBILNE TELEFONIJE","Grubišić, Rita",,,,,,,, efst:3670,thesis,"Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu odjeće","Nast, Dea",,,,,,,, efst:3668,thesis,"MARKETING STRATEGIJA NA PRIMJERU PUTNIČKE AGENCIJE EXPLORA","Markov, Stella",,,,,,,, efst:3669,thesis,"PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU TVRTKE KAUFLAND","Marković, Ana",,,,,,,, efst:3895,thesis,"VIRALNI MARKETING I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Ravlić, Mila",,,,,,,, efst:3753,thesis,"UTJECAJ BLAGDANA I POSEBNIH PRIGODA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I MARKETERA","Lavčević, Andrea",,,,,,,, efst:6260,"journal article","Drivers and consequences of word of mouth communication from the senders’ and receivers’ perspectives: the evidence from the Croatian adult population","Kursan Milaković, Ivana; Anić, Ivan-Damir; Mihić, Mirela",,,,,,,, efst:3334,thesis,"ANALIZA PRODAJNOG PROCESA NA PRIMJERU TVRTKE KRAŠ","Beader, Karlo",,,,,,,, efst:3672,thesis,"UTJECAJ MATERIJALIZMA I INOVATIVNOSTI NA KUPNJU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA","Odžić, Paula",,,,,,,, efst:3665,thesis,"ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA","Marjanović, Magdalena",,,,,,,, efst:6265,"journal article","Consumer Attitudes Towards Social Network Advertising: Predictors and Outcomes","Kursan Milaković, Ivana; Mihić, Mirela; Boljat, Ivana",,,,,,,, efst:3280,thesis,"KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA PUTEM INTERNETA","Glumac, Antun",,,,,,,, efst:3296,thesis,"PERCEPCIJA POTROŠAČA O HRVATSKOJ KAO TURISTIČKOJ DESTINACIJI","Klišanić, Dijana",,,,,,,, efst:4507,dissertation,"ČIMBENICI UTJECAJA NA NAMJERU KUPOVINE EKOLOŠKI DIZAJNIRANE ODJEĆE","Martić Kuran, Linda",,,,,,,, efst:3172,thesis,"DRUŠTVENO ODGOVORNO OGLAŠAVANJE U IGRAMA NA SREĆU NA PRIMJERU PODUZEĆA „HRVATSKA LUTRIJA D.O.O.“","Vrgoč, Mirna",,,,,,,, efst:3951,thesis,"Internet kao izvor informacija u procesu odlučivanja o kupnji","Martinović, Dora",,,,,,,, efst:2901,thesis,"UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH","Kočić, Edita",,,,,,,, efst:2837,thesis,"UČINKOVITOST OGLAŠAVANJA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA PRIMJERU HOTELA ZADARSKE ŽUPANIJE","Guzić, Marija",,,,,,,, efst:3069,thesis,"UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Režić, Antonia",,,,,,,, efst:2784,thesis,"INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU PODUZEĆA GALEB","Ćapeta, Borna",,,,,,,, efst:1982,thesis,"NATIVNO OGLAŠAVANJE: STAVOVI POTROŠAČA I FAZE PERCEPTIVNOG PROCESA","Barišić, Petra",,,,,,,, efst:2257,thesis,"ISTRAŽIVANJE PREFERENCIJA ZARUČENIH PAROVA U INDUSTRIJI VJENČANJA","Vuković, Ana",,,,,,,, efst:1946,thesis,"PERCEPCIJA PROJEKTA AKCIJE „KUPUJMO HRVATSKO“ TE NJEZINA PROMOCIJA","Lažeta, Branimir",,,,,,,, efst:1931,thesis,"UTJECAJ APELA NA SEKS U OGLAŠAVANJU NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Cvitanović, Ana",,,,,,,, efst:2247,thesis,"UTJECAJ IZABRANIH AKTIVNOSTI UNAPRJEĐENJA PRODAJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Žuljević, Kristina",,,,,,,, efst:1884,dissertation,"Utjecaj obilježja potrošača te situacijskih čimbenika na oblik odnosa između zadovoljstva i ishoda od zadovoljstva","Perkušić Malkoč, Danijela",,,,,,,, efst:1925,dissertation,"Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila","Tonković Pražić, Ivana",,,,,,,, efst:1821,thesis,"LOJALNOST POTROŠAČA NA TRŽIŠTU DROGERIJSKIH PROIZVODA","Pletikosić, Ivona",,,,,,,, efst:1638,thesis,"KSENOFILIJA U KONTEKSTU PONAŠANJA POTROŠAČA: UZROCI I POSLJEDICE","Šiško, Mario",,,,,,,, efst:1645,thesis,"STAV POTROŠAČA PREMA KORIŠTENJU SUBLIMINALNIH PORUKA U OGLAŠAVANJU","Čubelić, Klara",,,,,,,, efst:1690,thesis,"Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje","Uvodić, Anđela",,,,,,,, efst:1434,thesis,"UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA","Ravlić, Mila",,,,,,,, efst:1717,thesis,"Utjecaj gerila marketinga u ugostiteljstvu na ponašanje potrošača","Ćurčin, Natalija",,,,,,,, efst:1445,thesis,"Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala","Ležaić, Marieta",,,,,,,, efst:1738,thesis,"Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji","Buzov, Leonela",,,,,,,, efst:1729,thesis,"Faze prodajnog procesa na primjeru tvrtke Niva d.o.o.","Pandža, Lidija",,,,,,,, efst:1208,thesis,"PREFERENCIJE POTROŠAČA U POGLEDU PUTOVANJA I IMPLIKACIJE ZA TURISTIČKE AGENCIJE","Kočić, Edita",,,,,,,, efst:1667,thesis,"Utjecaj Imidža marke na namjeru kupovine ( primjer IKEA )","Ružić, Marin",,,,,,,, efst:1444,thesis,"Analiza situacijskih čimbenika na primjeru supermarketa","Režić, Antonia",,,,,,,, efst:1030,thesis,"STAVOVI POTROŠAČA NA PRIMJERU MARKE PAMPERS","Juretić, Ivana",,,,,,,, efst:1779,dissertation,"Odgovori potrošača na izabrane aktivnosti unapređenja prodaje: sniženja cijena i degustacije","Perić, Tomislav",,,,,,,, efst:1862,thesis,"Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih","Banović, Josip",,,,,,,, efst:1864,thesis,"Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke","Grčić Težulat, Tea",,,,,,,, efst:936,thesis,"UTJECAJ PRODAJNOG OSOBLJA I OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE TOMIĆ&CO. D.O.O.","Kamber, Ivana",,,,,,,, efst:1863,thesis,"Utjecaj usmene predaje u online okruženju na izbor privatnog smještaja za odmor","Zubac Musa, Mea",,,,,,,, efst:697,thesis,"ANALIZA PRODAJNOG PROCESA NA PRIMJERU IZABRANIH TVRTKI","Marić, Zvonimir Tonći",,,,,,,, efst:896,thesis,"KUPOVNO PONAŠANJE I MODEL ,,VELIKIH PET'' FAKTORA LIČNOSTI","Varvodić, Ivana",,,,,,,, efst:631,thesis,"PERCEPCIJA KVALITETE USLUGE U BANKARSKOM SEKTORU","Mandarić, Ivan",,,,,,,, efst:559,thesis,"PRISTUP KUPCU I PREZENTACIJA PROIZVODA NA POSLOVNOM TRŽIŠTU","Golemac, Maja",,,,,,,, efst:558,thesis,"PRISTUP KUPCU I PREZENTACIJA PROIZVODA NA POSLOVNOM TRŽIŠTU","Ljubičić, Marko",,,,,,,, efst:561,thesis,"TRAŽENJE KUPACA NA POSLOVNOM TRŽIŠTU NA PRIMJERU PODUZEĆA „CEMEX HRVATSKA“ I „PRESIDENT HOTEL“","Šutalo, Rafael",,,,,,,, efst:632,thesis,"UPRAVLJANJE MARKOM NA PRIMJERU KOMPANIJE „NIKE“","Žižak, Antonela",,,,,,,, efst:630,thesis,"UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U DUHANSKOJ INDUSTRIJI","Kalinić, Nikola",,,,,,,, efst:711,thesis,"UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU","Vukoja, Ines",,,,,,,, efst:865,thesis,"UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA","Altaga, Ivona",,,,,,,, efst:562,thesis,"VOĐENJE PRODAJNOG RAZGOVORA I ZAKLJUČIVANJE PRODAJE NA POSLOVNOM TRŽIŠTU","Pavlović, Luka",,,,,,,, efst:691,thesis,"ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST POTROŠAČA PREMA MARKAMA","Kartelo, Marko",,,,,,,, efst:722,thesis,"„PREFERENCIJA POTROŠAČA U ODABIRU TRGOVAČKIH LANACA NA PODRUČJU GRADA SPLITA“","Bolčić, Ivana",,,,,,,, efst:673,thesis,"NASTUP OBRTA „OK STIPE“ NA SAJMU I IMPLIKACIJE NA POSLOVANJE","Brezec, Bruno",,,,,,,, efst:1880,dissertation,"Utjecaj percipirane kvalitete usluge na lojalnost kupaca na tržištu maloprodaje","Jelčić, Sandra",,,,,,,, efri:2332,book,"Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja","Grbac, Bruno; Lončarić, Dina",,,,,,,,