master's thesis
UTJECAJ NOVIH TURISTIČKIH TRENDOVA NA POSLOVANJE TURISTIČKIH AGENCIJA
Diplomski rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2019. urn:nbn:hr:124:207294

Babić, Iva
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Babić, I. (2019). UTJECAJ NOVIH TURISTIČKIH TRENDOVA NA POSLOVANJE TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:207294

Babić, Iva. "UTJECAJ NOVIH TURISTIČKIH TRENDOVA NA POSLOVANJE TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:207294

Babić, Iva. "UTJECAJ NOVIH TURISTIČKIH TRENDOVA NA POSLOVANJE TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:207294

Babić, I. (2019). 'UTJECAJ NOVIH TURISTIČKIH TRENDOVA NA POSLOVANJE TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:207294

Babić I. UTJECAJ NOVIH TURISTIČKIH TRENDOVA NA POSLOVANJE TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:207294

I. Babić, "UTJECAJ NOVIH TURISTIČKIH TRENDOVA NA POSLOVANJE TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:207294

Please login to the repository to save this object to your list.