undergraduate thesis
UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE
Završni rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2019. urn:nbn:hr:124:462144

Maršić, Ana
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Maršić, A. (2019). UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

Maršić, Ana. "UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

Maršić, Ana. "UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

Maršić, A. (2019). 'UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

Maršić A. UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

A. Maršić, "UPRAVLJANJE MARKOM IMOTSKE KRAJINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:462144

Please login to the repository to save this object to your list.