master's thesis
UTJECAJ PRODAJNOG OSOBLJA I OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE TOMIĆ&CO. D.O.O.
Diplomski rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2016. urn:nbn:hr:124:740589

Kamber, Ivana
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Kamber, I. (2016). UTJECAJ PRODAJNOG OSOBLJA I OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE TOMIĆ&CO. D.O.O. : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740589

Kamber, Ivana. "UTJECAJ PRODAJNOG OSOBLJA I OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE TOMIĆ&CO. D.O.O. : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740589

Kamber, Ivana. "UTJECAJ PRODAJNOG OSOBLJA I OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE TOMIĆ&CO. D.O.O. : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740589

Kamber, I. (2016). 'UTJECAJ PRODAJNOG OSOBLJA I OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE TOMIĆ&CO. D.O.O. : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740589

Kamber I. UTJECAJ PRODAJNOG OSOBLJA I OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE TOMIĆ&CO. D.O.O. : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740589

I. Kamber, "UTJECAJ PRODAJNOG OSOBLJA I OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE TOMIĆ&CO. D.O.O. : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740589

Please login to the repository to save this object to your list.