master's thesis
Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d."

Bruno Sarić (2017)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document

Sarić, B. (2017). Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

Sarić, Bruno. "Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

Sarić, Bruno. "Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

Sarić, B. (2017). 'Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 13 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

Sarić B. Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2019 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482

B. Sarić, "Članski model kao dio marketinga odnosa na primjeru "HNK Hajduk š.d.d." : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:694482