undergraduate thesis
MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ

Andrija Mimica (2016)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Mimica, A. (2016). MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ : završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:589399

Mimica, Andrija. "MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:589399

Mimica, Andrija. "MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:589399

Mimica, A. (2016). 'MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ : završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 18 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:589399

Mimica A. MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ : završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2019 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:589399

A. Mimica, "MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ : završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:589399