Error message

  • Notice: Undefined index: in _i18n_menu_link_title() (line 492 of /data/www/drupal/sites/all/modules/i18n/i18n_menu/i18n_menu.module).
  • Notice: Undefined index: in _i18n_menu_link_title() (line 492 of /data/www/drupal/sites/all/modules/i18n/i18n_menu/i18n_menu.module).
  • Notice: Undefined index: in _i18n_menu_link_title() (line 492 of /data/www/drupal/sites/all/modules/i18n/i18n_menu/i18n_menu.module).
  • Notice: Undefined index: in _i18n_menu_link_title() (line 492 of /data/www/drupal/sites/all/modules/i18n/i18n_menu/i18n_menu.module).
  • Notice: Undefined index: in _i18n_menu_link_title() (line 492 of /data/www/drupal/sites/all/modules/i18n/i18n_menu/i18n_menu.module).
undergraduate thesis
Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke

Jure Topić (2017)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Topić, J. (2017). Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić, Jure. "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić, Jure. "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić, J. (2017). 'Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 26 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić J. Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2019 March 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

J. Topić, "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722