undergraduate thesis
Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke
Završni rad

Jure Topić (2017)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document

Topić, J. (2017). Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić, Jure. "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić, Jure. "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić, J. (2017). 'Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 02 April 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Topić J. Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2020 April 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

J. Topić, "Utjecaj multimedije na domaću turističku potražnju na primjeru emotivnog tržišta njemačke : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:186722

Islandora Bookmark - Please login to use this feature