undergraduate thesis
Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala

Marieta Ležaić (2017)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Ležaić, M. (2017). Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

Ležaić, Marieta. "Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

Ležaić, Marieta. "Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

Ležaić, M. (2017). 'Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 19 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

Ležaić M. Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2019 May 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564

M. Ležaić, "Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:430564