master's thesis
Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje

Jerko Glavinić (2017)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Glavinić, J. (2017). Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić, Jerko. "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić, Jerko. "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić, J. (2017). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 18 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

Glavinić J. Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2019 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694

J. Glavinić, "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694