master's thesis
UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U PROCESU KUPNJE MOBILNOG UREĐAJA - STUDIJA SLUČAJA NA UZORKU STUDENATA VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU

Ivan Tepić (2017)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Tepić, I. (2017). UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U PROCESU KUPNJE MOBILNOG UREĐAJA - STUDIJA SLUČAJA NA UZORKU STUDENATA VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:148249

Tepić, Ivan. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U PROCESU KUPNJE MOBILNOG UREĐAJA - STUDIJA SLUČAJA NA UZORKU STUDENATA VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:148249

Tepić, Ivan. "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U PROCESU KUPNJE MOBILNOG UREĐAJA - STUDIJA SLUČAJA NA UZORKU STUDENATA VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:148249

Tepić, I. (2017). 'UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U PROCESU KUPNJE MOBILNOG UREĐAJA - STUDIJA SLUČAJA NA UZORKU STUDENATA VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:148249

Tepić I. UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U PROCESU KUPNJE MOBILNOG UREĐAJA - STUDIJA SLUČAJA NA UZORKU STUDENATA VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:148249

I. Tepić, "UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U PROCESU KUPNJE MOBILNOG UREĐAJA - STUDIJA SLUČAJA NA UZORKU STUDENATA VELEUČILIŠTA U ŠIBENIKU : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:148249