professional thesis
Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2017. urn:nbn:hr:124:150426

Banović, Josip
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Banović, J. (2017). Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426

Banović, Josip. "Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih." Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426

Banović, Josip. "Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih." Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426

Banović, J. (2017). 'Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih', Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 24 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426

Banović J. Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih [Professional thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2022 May 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426

J. Banović, "Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih", Professional thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:150426

Please login to the repository to save this object to your list.