doctoral thesis

Ivana Tonković Pražić (2018)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Tonković Pražić, I. (2018). Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, Ivana. "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, Ivana. "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila." Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić, I. (2018). 'Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila', Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 25 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

Tonković Pražić I. Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila [Doctoral thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2019 April 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000

I. Tonković Pražić, "Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila", Doctoral thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:502000