master's thesis
DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE

Sanja Ožić Paić (2018)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Ožić Paić, S. (2018). DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:062950

Ožić Paić, Sanja. "DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:062950

Ožić Paić, Sanja. "DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:062950

Ožić Paić, S. (2018). 'DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 20 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:062950

Ožić Paić S. DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2019 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:062950

S. Ožić Paić, "DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:062950