master's thesis
DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE
Diplomski rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2018. urn:nbn:hr:124:062950

Ožić Paić, Sanja
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Ožić Paić, S. (2018). DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:062950

Ožić Paić, Sanja. "DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:062950

Ožić Paić, Sanja. "DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:062950

Ožić Paić, S. (2018). 'DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 28 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:062950

Ožić Paić S. DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2022 May 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:062950

S. Ožić Paić, "DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:062950

Please login to the repository to save this object to your list.