undergraduate thesis
ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA
Završni rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2018. urn:nbn:hr:124:740645

Tomić, Andrea
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Tomić, A. (2018). ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

Tomić, Andrea. "ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

Tomić, Andrea. "ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

Tomić, A. (2018). 'ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 18 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

Tomić A. ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2022 May 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

A. Tomić, "ZNAČENJE DRUŠTVENIH MREŽA U PROMOCIJI TURISTIČKIH AGENCIJA : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:740645

Please login to the repository to save this object to your list.