undergraduate thesis
Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz?

Antonia Čubrić (2018)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Čubrić, A. (2018). Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781

Čubrić, Antonia. "Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781

Čubrić, Antonia. "Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781

Čubrić, A. (2018). 'Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 24 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781

Čubrić A. Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2019 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781

A. Čubrić, "Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781