undergraduate thesis
STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE
Završni rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2018. urn:nbn:hr:124:377193

Katić, Josipa
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Katić, J. (2018). STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:377193

Katić, Josipa. "STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:377193

Katić, Josipa. "STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:377193

Katić, J. (2018). 'STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 21 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:377193

Katić J. STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2022 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:377193

J. Katić, "STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:377193

Please login to the repository to save this object to your list.