master's thesis
POLITIČKI MARKETING : UTJECAJI PREDIZBORNIH KAMPANJA NA REZULTATE LOKALNIH IZBORA

Hana Šarotić (2018)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Šarotić, H. (2018). POLITIČKI MARKETING : UTJECAJI PREDIZBORNIH KAMPANJA NA REZULTATE LOKALNIH IZBORA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:702658

Šarotić, Hana. "POLITIČKI MARKETING : UTJECAJI PREDIZBORNIH KAMPANJA NA REZULTATE LOKALNIH IZBORA." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:702658

Šarotić, Hana. "POLITIČKI MARKETING : UTJECAJI PREDIZBORNIH KAMPANJA NA REZULTATE LOKALNIH IZBORA." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:702658

Šarotić, H. (2018). 'POLITIČKI MARKETING : UTJECAJI PREDIZBORNIH KAMPANJA NA REZULTATE LOKALNIH IZBORA', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 26 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:702658

Šarotić H. POLITIČKI MARKETING : UTJECAJI PREDIZBORNIH KAMPANJA NA REZULTATE LOKALNIH IZBORA [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2019 April 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:702658

H. Šarotić, "POLITIČKI MARKETING : UTJECAJI PREDIZBORNIH KAMPANJA NA REZULTATE LOKALNIH IZBORA", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:702658