undergraduate thesis
INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE
Završni rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2019. urn:nbn:hr:124:739931

Bradarić, Stipe
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Bradarić, S. (2019). INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931

Bradarić, Stipe. "INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931

Bradarić, Stipe. "INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931

Bradarić, S. (2019). 'INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 22 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931

Bradarić S. INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2022 May 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931

S. Bradarić, "INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:739931

Please login to the repository to save this object to your list.