undergraduate thesis
DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE U PODUZEĆU „HRVATSKI TELEKOM“ D.D., ZAGREB

Ela Jakovčević (2016)
University of Split
Faculty of economics Split
Metadata
TitleDRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE U PODUZEĆU „HRVATSKI TELEKOM“ D.D., ZAGREB : završni rad
AuthorEla Jakovčević
Mentor(s)Željko Mateljak (thesis advisor)
Abstract
Europska unije od svih članica očekuje da standard poslovanja bude u skladu sa dugoročnim održivim razvojem, tako da je briga o zajednici i okolišu postala sve izraženija i poslovni subjekti sve više pažnje posvećuju ovom segmentu kako kroz svakodnevno poslovanje tako i kroz elemente brige o zajednici i okolišu. Prikupljanjem svih potrebnih podataka i koristeći se načelima društveno odgovornog poslovanja utvrdili smo kako sudjeluje poduzeće „Hrvatski Telekom“ d.d., Zagreb u društveno odgovornim aktivnostima. Poduzeća koja primjenjuju načela DOP-a otpornije su na krizu i imaju bolju poziciju na tržištu te Industrijska politika Europske komisije favorizira takav rad. Na temelju deset načela društveno odgovornog poslovanja koja su podijeljena na cjeline : ljudska prava, radna prava, okoliš, borba protiv korupcije unapređuje se poslovanje, razvijaju ljudski potencijali te izgrađuje povjerenje ključnih dionika u poduzeću kao u cjelini. Financijski podaci pokazuju da je dobit HT-a porasla u odnosu na prethodnu godinu jer se nalazi na ljestvici najpoželjnijeg poslodavca i ocjenjuje se kao kompanija koja se brzo prilagođava promjenama na tržištu.
Keywordssocial responsibility corporate social responsibility ecology „Hrvatski Telekom“ d.d. Zagreb
GranterUniversity of Split
Faculty of economics Split
PlaceSplit
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Organization and Management
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeBusiness Studies
Academic title abbreviationuniv. bacc.oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09
Parallel abstract (English)
The European Union from all member states expects that the standard od business is in line with long-term sustainable development, so that care about the community and environment has become more pronounced and businesses subjects pay more attention to this segment throught the daily operations and the elements of care for the community and the environment. Collecting all the necessary data and using the principles of corporate social responsibility we have found how company „Hrvatski Telekom“ d.d., Zagreb participate in social responsible activities. Companies that apply's the principles od CSR are more resistant to the crisis and have a better position in the market and Industiral policy od the European Commission favorize that kind of work. Based on the ten principles of corporate social responsibility which are divided into sections: human rights, labor rights, the environment, combating corruption are improving the business, develop human resources and build the trust of key stakeholders in the company as a whole. Financial data show that the profits of HT increased compared to the previous year because of the scale of the most desirable employer and evaluated as a company that can quickly adapt to market changes.
Parallel keywords (Croatian)društveno odgovorno poslovanje održivi razvoj ekologija „Hrvatski Telekom“ d.d. Zagreb
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:648731
CommitterIvana Gizdić