master's thesis
UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA
Diplomski rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2019. urn:nbn:hr:124:741123

Mamić, Tina
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Mamić, T. (2019). UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:741123

Mamić, Tina. "UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:741123

Mamić, Tina. "UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:741123

Mamić, T. (2019). 'UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 23 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:741123

Mamić T. UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2022 May 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:741123

T. Mamić, "UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:741123

Please login to the repository to save this object to your list.