master's thesis
UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Diplomski rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2019. urn:nbn:hr:124:713072

Režić, Antonia
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Režić, A. (2019). UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

Režić, Antonia. "UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

Režić, Antonia. "UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

Režić, A. (2019). 'UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 26 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

Režić A. UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2022 May 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

A. Režić, "UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:713072

Please login to the repository to save this object to your list.