master's thesis
PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE
Diplomski rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2019. urn:nbn:hr:124:006139

Tucanović, Ivan
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Tucanović, I. (2019). PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:006139

Tucanović, Ivan. "PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:006139

Tucanović, Ivan. "PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:006139

Tucanović, I. (2019). 'PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 23 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:006139

Tucanović I. PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2022 May 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:006139

I. Tucanović, "PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:006139

Please login to the repository to save this object to your list.