prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA
diplomski rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2020. urn:nbn:hr:124:824458

Špralja, Lovre
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Špralja, L. (2020). UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458

Špralja, Lovre. "UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458

Špralja, Lovre. "UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458

Špralja, L. (2020). 'UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 24 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458

Špralja L. UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2022 May 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458

L. Špralja, "UTJECAJ MEĐUMREŽNOG PUBLICITETA HOTELA NA OSVRTE PO DRUŠTVENIM MREŽAMA : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:824458

Please login to the repository to save this object to your list.