undergraduate thesis
UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA
završni rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2020. urn:nbn:hr:124:530839

Kilić, Tina
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Kilić, T. (2020). UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA : završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:530839

Kilić, Tina. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:530839

Kilić, Tina. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:530839

Kilić, T. (2020). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA : završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 20 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:530839

Kilić T. UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA : završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2022 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:530839

T. Kilić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA : završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:530839

Please login to the repository to save this object to your list.