undergraduate thesis
Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude
Završni rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2020. urn:nbn:hr:124:756433

Bago, Nora
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Bago, N. (2020). Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:756433

Bago, Nora. "Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:756433

Bago, Nora. "Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:756433

Bago, N. (2020). 'Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 16 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:756433

Bago N. Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2024 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:756433

N. Bago, "Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:756433

Please login to the repository to save this object to your list.