master's thesis
Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji
Završni rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2020. urn:nbn:hr:124:573547

Vuković, Ivana
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Vuković, I. (2020). Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547

Vuković, Ivana. "Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547

Vuković, Ivana. "Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547

Vuković, I. (2020). 'Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 22 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547

Vuković I. Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2022 May 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547

I. Vuković, "Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547

Please login to the repository to save this object to your list.