prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO'
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO'
Završni rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2021. urn:nbn:hr:124:492329

Jelaš, Sandra
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Jelaš, S. (2021). UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329

Jelaš, Sandra. "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329

Jelaš, Sandra. "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329

Jelaš, S. (2021). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 28 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329

Jelaš S. UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2021 [cited 2022 May 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329

S. Jelaš, "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:492329

Please login to the repository to save this object to your list.