master's thesis
Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje
diplomski rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2016. urn:nbn:hr:124:659544

Delić, Doris
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Delić, D. (2016). Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić, Doris. "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić, Doris. "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić, D. (2016). 'Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 19 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić D. Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2022 May 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

D. Delić, "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Please login to the repository to save this object to your list.