master's thesis
Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje

Doris Delić (2016)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Delić, D. (2016). Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić, Doris. "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić, Doris. "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić, D. (2016). 'Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 23 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

Delić D. Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2019 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544

D. Delić, "Utjecaj segmentacije gledatelja na namjeru ponovne kupnje : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:659544