prikaz prve stranice dokumenta ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA
Završni rad
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2021. urn:nbn:hr:124:997160

Kolenda, Morena
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Kolenda, M. (2021). ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160

Kolenda, Morena. "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160

Kolenda, Morena. "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160

Kolenda, M. (2021). 'ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 20 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160

Kolenda M. ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2021 [cited 2022 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160

M. Kolenda, "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160

Please login to the repository to save this object to your list.