master's thesis
Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća
Split: University of Split, Faculty of economics Split, 2023. urn:nbn:hr:124:331779

Madunić, Ante
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Madunić, A. (2023). Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779

Madunić, Ante. "Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779

Madunić, Ante. "Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779

Madunić, A. (2023). 'Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 05 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779

Madunić A. Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2023 [cited 2024 October 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779

A. Madunić, "Utjecaj identiteta marke na prepoznatljivost i konkurentnost obiteljskog poduzeća", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:331779

Please login to the repository to save this object to your list.