undergraduate thesis
TRAŽENJE KUPACA NA POSLOVNOM TRŽIŠTU NA PRIMJERU PODUZEĆA „CEMEX HRVATSKA“ I „PRESIDENT HOTEL“

Rafael Šutalo (2016)
University of Split
Faculty of economics Split
Metadata
TitleTRAŽENJE KUPACA NA POSLOVNOM TRŽIŠTU NA PRIMJERU PODUZEĆA „CEMEX HRVATSKA“ I „PRESIDENT HOTEL“ : završni rad
AuthorRafael Šutalo
Mentor(s)Mirela Mihić (thesis advisor)
Abstract
Osobna prodaja je najstarija promotivna aktivnost koja se javlja sa prvim oblicima tržišta. Danas uključuje i oslanja se na direktan kontakt između prodavača i kupca. Kroz godine se mijenjala kultura potrošnje pa su se i poduzeća prilagođavala. Prodajni proces uključuje nekoliko faza, i to: pripremu prodavača, traženje potencijalnih kupaca, pripremu za pristup kupcu, pristup kupcu, otkrivanje potreba kupaca, prezentaciju, otklanjanja prigovora kupca, zaključivanje prodaje te fazu postkupovnog kontakta s kupcem. Traženje potencijalnih kupaca predstavlja veoma važnu fazu u prodajnom procesu zbog povećanja količine prodaje i kako bi se nadomjestili kupci koji će se izgubiti tijekom vremena. President hotel se kod traženja novih kupaca oslanja na kvalitetne izvore podataka i marketinške akcije, kao i svoje prodajno osoblje. Hotel ključ uspjeha u traženju novih kupaca vidi u: - Korištenju baze podataka o potencijalnim kupcima - Primjenjivanju strategije i praćenju prodajnih procesa i procedura, te konstantnoj analizi - Održavanju i razvoju odnosa s novim klijentima Hotel potencijalne kupce ponajviše pronalazi oglašavanjem na web stranicama i sudjelovanjem na raznim turističkim sajmovima. Prilikom traženja svojih kupaca i klijenata poduzeće Cemex Hrvatska se koristit različitim metodama poput: - Centara utjecaja - High-Tech metoda - Konferencija, sajmova, propagande - Brošura i kataloga - Članstava u udrugama Postoje sličnosti prilikom traženja potencijalnih kupaca između ova dva različita poduzeća, a to su oglašavanje putem Weba i sudjelovanje na konferencijama i sajmovima. Postoje i razlike. Proizvodno poduzeće koristi centre utjecaja, dok hotel nije.
GranterUniversity of Split
Faculty of economics Split
PlaceSplit
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme typeprofessional
Study levelundergraduate
Study programmeSmall Enterprise Management
Academic title abbreviationbacc. oec.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09
Parallel keywords (Croatian)Osobna prodaja prodajni proces poslovni kupci
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:448633
CommitterIvana Gizdić