master's thesis
UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U DUHANSKOJ INDUSTRIJI

Nikola Kalinić (2016)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Kalinić, N. (2016). UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U DUHANSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:151067

Kalinić, Nikola. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U DUHANSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:151067

Kalinić, Nikola. "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U DUHANSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:151067

Kalinić, N. (2016). 'UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U DUHANSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 24 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:151067

Kalinić N. UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U DUHANSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2019 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:151067

N. Kalinić, "UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U DUHANSKOJ INDUSTRIJI : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:151067