master's thesis
UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU

Ines Vukoja (2016)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Vukoja, I. (2016). UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU : završni rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451474

Vukoja, Ines. "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU : završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451474

Vukoja, Ines. "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU : završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451474

Vukoja, I. (2016). 'UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU : završni rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 21 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451474

Vukoja I. UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU : završni rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2019 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451474

I. Vukoja, "UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU : završni rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:451474