master's thesis
UPRAVLJANJE MARKETINGOM U RADU TURISTIČKE ZAJEDNICE – Baška Voda

Pjero Pavić (2016)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document...

Pavić, P. (2016). UPRAVLJANJE MARKETINGOM U RADU TURISTIČKE ZAJEDNICE – Baška Voda : diplomski rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:758480

Pavić, Pjero. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U RADU TURISTIČKE ZAJEDNICE – Baška Voda : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:758480

Pavić, Pjero. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U RADU TURISTIČKE ZAJEDNICE – Baška Voda : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:758480

Pavić, P. (2016). 'UPRAVLJANJE MARKETINGOM U RADU TURISTIČKE ZAJEDNICE – Baška Voda : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 21 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:758480

Pavić P. UPRAVLJANJE MARKETINGOM U RADU TURISTIČKE ZAJEDNICE – Baška Voda : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2019 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:758480

P. Pavić, "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U RADU TURISTIČKE ZAJEDNICE – Baška Voda : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:758480