master's thesis
ANALIZA TRŽIŠTA ZA UVOĐENJE NOVOG PROIZVODA TVRTKE „PLURATO d.o.o.“

Gorana Ćorluka (2016)
University of Split
Faculty of economics Split
Cite this document

Ćorluka, G. (2016). ANALIZA TRŽIŠTA ZA UVOĐENJE NOVOG PROIZVODA TVRTKE „PLURATO d.o.o.“ : Završni rad (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:251298

Ćorluka, Gorana. "ANALIZA TRŽIŠTA ZA UVOĐENJE NOVOG PROIZVODA TVRTKE „PLURATO d.o.o.“ : Završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:251298

Ćorluka, Gorana. "ANALIZA TRŽIŠTA ZA UVOĐENJE NOVOG PROIZVODA TVRTKE „PLURATO d.o.o.“ : Završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:251298

Ćorluka, G. (2016). 'ANALIZA TRŽIŠTA ZA UVOĐENJE NOVOG PROIZVODA TVRTKE „PLURATO d.o.o.“ : Završni rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 15 December 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:251298

Ćorluka G. ANALIZA TRŽIŠTA ZA UVOĐENJE NOVOG PROIZVODA TVRTKE „PLURATO d.o.o.“ : Završni rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2019 December 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:251298

G. Ćorluka, "ANALIZA TRŽIŠTA ZA UVOĐENJE NOVOG PROIZVODA TVRTKE „PLURATO d.o.o.“ : Završni rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:251298

Islandora Bookmark - Please login to use this feature