prikaz prve stranice dokumenta Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija
Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2018. urn:nbn:hr:172:201774

Mudrovčić, Jelena
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split
Department of Teacher Education

Cite this document

Mudrovčić, J. (2018). Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774

Mudrovčić, Jelena. "Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774

Mudrovčić, Jelena. "Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774

Mudrovčić, J. (2018). 'Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, accessed 17 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774

Mudrovčić J. Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split; 2018 [cited 2022 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774

J. Mudrovčić, "Metodički pristupi obradi lektire u prvom razredu - izazov za poticanje i razvijanje čitalačkih kompetencija", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:201774

Please login to the repository to save this object to your list.