prikaz prve stranice dokumenta Stavovi i prijedlozi učiteljica i učitelja o uvrštavanju hrvatskih tradicijskih plesova u kurikul
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Stavovi i prijedlozi učiteljica i učitelja o uvrštavanju hrvatskih tradicijskih plesova u kurikul
Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2020. urn:nbn:hr:172:062738

Špika, Josip
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split
Department of Teacher Education

Cite this document

Špika, J. (2020). Stavovi i prijedlozi učiteljica i učitelja o uvrštavanju hrvatskih tradicijskih plesova u kurikul (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:062738

Špika, Josip. "Stavovi i prijedlozi učiteljica i učitelja o uvrštavanju hrvatskih tradicijskih plesova u kurikul." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:062738

Špika, Josip. "Stavovi i prijedlozi učiteljica i učitelja o uvrštavanju hrvatskih tradicijskih plesova u kurikul." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:062738

Špika, J. (2020). 'Stavovi i prijedlozi učiteljica i učitelja o uvrštavanju hrvatskih tradicijskih plesova u kurikul', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, accessed 20 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:062738

Špika J. Stavovi i prijedlozi učiteljica i učitelja o uvrštavanju hrvatskih tradicijskih plesova u kurikul [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split; 2020 [cited 2022 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:062738

J. Špika, "Stavovi i prijedlozi učiteljica i učitelja o uvrštavanju hrvatskih tradicijskih plesova u kurikul", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:062738

Please login to the repository to save this object to your list.