Grbeša, M. (2016). Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša, Matea. "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša, Matea. "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša, M. (2016). 'Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, accessed 22 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
Grbeša M. Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split; 2016 [cited 2022 May 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009
M. Grbeša, "Ples kao sredstvo transformacije antropološkog statusa djece predškolskog uzrasta", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:579009