prikaz prve stranice dokumenta Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika
Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2017. urn:nbn:hr:172:445452

Veža, Liljana
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy

Cite this document

Veža, L. (2017). Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:445452

Veža, Liljana. "Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:445452

Veža, Liljana. "Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:445452

Veža, L. (2017). 'Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:445452

Veža L. Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2017 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:445452

L. Veža, "Kvalitetan institucijski kontekst u tretmanu mladih s poremećajima u ponašanju - perspektiva korisnika", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:445452

Please login to the repository to save this object to your list.