prikaz prve stranice dokumenta Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo
Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Split, 2017. urn:nbn:hr:172:511895

Krvavac, Margarita
University of Split
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Teacher Education

Cite this document

Krvavac, M. (2017). Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

Krvavac, Margarita. "Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

Krvavac, Margarita. "Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo." Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

Krvavac, M. (2017). 'Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo', Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 23 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

Krvavac M. Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2017 [cited 2024 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

M. Krvavac, "Vrednovanje nastavnih sadržaja tradicionalne nastave na sustavu Moodle u četvrtom razredu osnovne škole iz područnog znanja ljudsko tijelo", Master's thesis, University of Split, Faculty of Humanities and Social Sciences, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:172:511895

Please login to the repository to save this object to your list.