prikaz prve stranice dokumenta MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU
Split: University of Split, 2021. urn:nbn:hr:228:272605

Radić, Antonia
University of Split
University Department of Professional Studies

Cite this document

Radić, A. (2021). MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605

Radić, Antonia. "MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU." Undergraduate thesis, University of Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605

Radić, Antonia. "MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU." Undergraduate thesis, University of Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605

Radić, A. (2021). 'MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605

Radić A. MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2021 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605

A. Radić, "MJERENJE TRŽIŠNE VRIJEDNOSTI MARKE TRGOVAČKIH LANACA U RH PREMA AAKEROVOM MODELU", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:272605

Please login to the repository to save this object to your list.