TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA
Split: University of Split, University Department of Professional Studies, 2019. urn:nbn:hr:228:141208
Gusić, Mia
University of Split University Department of Professional Studies
Cite this document
Gusić, M. (2019). TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
Gusić, Mia. "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA." Master's thesis, University of Split, University Department of Professional Studies, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
Gusić, Mia. "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA." Master's thesis, University of Split, University Department of Professional Studies, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
Gusić, M. (2019). 'TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA', Master's thesis, University of Split, University Department of Professional Studies, accessed 27 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
Gusić M. TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA [Master's thesis]. Split: University of Split, University Department of Professional Studies; 2019 [cited 2022 May 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208
M. Gusić, "TRODIMENZIONALNI MODEL RAZVOJA OBITELJSKOG PODUZEĆA NA PRIMJERU TVRTKE IKEA", Master's thesis, University of Split, University Department of Professional Studies, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:141208