Maleš, N. (2020). UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
Maleš, Nevena. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA." Undergraduate thesis, University of Split, University Department of Professional Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
Maleš, Nevena. "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA." Undergraduate thesis, University of Split, University Department of Professional Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
Maleš, N. (2020). 'UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA', Undergraduate thesis, University of Split, University Department of Professional Studies, accessed 27 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
Maleš N. UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, University Department of Professional Studies; 2020 [cited 2022 May 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442
N. Maleš, "UPRAVLJANJE MARKETINGOM U CILJU TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA KAŠTELA", Undergraduate thesis, University of Split, University Department of Professional Studies, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:339442