doctoral thesis
Usage of particulate drawing in analysis, learning, testing and improvement of conceptual knowledge in the initial chemisty teaching

Sanda Šimičić (2018)
University of Split
University of Split, Faculty of science
Cite this document...

Šimičić, S. (2018). Uporaba čestičnog crteža pri analizi, usvajanju, provjeri i unapređenju konceptualnog znanja u početnom poučavanju kemije (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:639156

Šimičić, Sanda. "Uporaba čestičnog crteža pri analizi, usvajanju, provjeri i unapređenju konceptualnog znanja u početnom poučavanju kemije." Doctoral thesis, University of Split, University of Split, Faculty of science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:639156

Šimičić, Sanda. "Uporaba čestičnog crteža pri analizi, usvajanju, provjeri i unapređenju konceptualnog znanja u početnom poučavanju kemije." Doctoral thesis, University of Split, University of Split, Faculty of science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:639156

Šimičić, S. (2018). 'Uporaba čestičnog crteža pri analizi, usvajanju, provjeri i unapređenju konceptualnog znanja u početnom poučavanju kemije', Doctoral thesis, University of Split, University of Split, Faculty of science, accessed 23 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:639156

Šimičić S. Uporaba čestičnog crteža pri analizi, usvajanju, provjeri i unapređenju konceptualnog znanja u početnom poučavanju kemije [Doctoral thesis]. Split: University of Split, University of Split, Faculty of science; 2018 [cited 2019 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:639156

S. Šimičić, "Uporaba čestičnog crteža pri analizi, usvajanju, provjeri i unapređenju konceptualnog znanja u početnom poučavanju kemije", Doctoral thesis, University of Split, University of Split, Faculty of science, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:166:639156