@mastersthesis{efst:5057, author = {{Delić, Marko}}, title = {{MARKETING ELEKTRIČNIH AUTOMOBILA NA PRIMJERU PODUZEĆA „ TESLA INC. “}}, } @mastersthesis{efst:4948, author = {{Kusić, Ivana}}, title = {{Marketing putem društvenih mreža na primjeru tvrtke „About you“}}, } @mastersthesis{efst:5112, author = {{Vidović, Nina}}, title = {{POLITIKA PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE – PRIMJER GRADA TROGIRA}}, } @mastersthesis{efst:5030, author = {{Žarković, Ivana}}, title = {{PROMOCIJA KULTURNOG TURIZMA DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA TROGIRA}}, } @mastersthesis{efst:5053, author = {{Medo, Draga}}, title = {{TURISTIČKA VALORIZACIJA KULTURNE BAŠTINE NA PRIMJERU GRADA ŠIBENIKA}}, } @mastersthesis{efst:4900, author = {{Jurčević, Hrvatin}}, title = {{UTJECAJ DIGITALNIH KANALA KOMUNIKACIJE NA NAMJERU TURISTA DA POSJETI DESTINACIJU}}, } @mastersthesis{efst:5201, author = {{Delić, Martina}}, title = {{UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA NA TRŽIŠTU ODJEVNIH PREDMETA}}, } @mastersthesis{efst:5114, author = {{Šipić, Bernarda}}, title = {{UTJECAJ INFLUENCERA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efst:5198, author = {{Boban, Dora}}, title = {{UTJECAJ MARKETINŠKOG OKRUŽENJA NA VINSKI TURIZAM POLUOTOKA PELJEŠCA}}, } @mastersthesis{efst:5024, author = {{Bralić, Jure}}, title = {{UTJECAJ PRIMJENE GERILSKOG MARKETINGA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA KUPOVNE ODLUKE GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efst:4994, author = {{Sević, Đina}}, title = {{UTJECAJ ZELENOG MARKETINGA NA KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:4898, author = {{Ćurin, Luka}}, title = {{ONLINE MARKETING I PRODAJA KOMPLEKSNIH PROIZVODA NA TRŽIŠTU ŽIĆANIH INSTRUMENATA}}, } @mastersthesis{efst:4861, author = {{Petrušić, Ante}}, title = {{UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE}}, } @mastersthesis{efst:4822, author = {{Čadež, Josipa}}, title = {{RAZVOJ NOVIH PROIZVODA NA PRIMJERU SUPERSMART HPB RAČUNA U HRVATSKOJ POŠTANSKOJ BANCI}}, } @mastersthesis{efst:4811, author = {{Benja, Damir}}, title = {{UTJECAJ DIZAJNA PAKIRANJA I AMBALAŽE NA ODLUKU O KUPNJI PROIZVODA U KATEGORIJI HRVATSKOG PRŠUTA}}, } @mastersthesis{efst:4818, author = {{Gizdić, Tina}}, title = {{UTJECAJ NEGATIVNIH RECENZIJA NA REZERVACIJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA PUTEM INTERNETA}}, } @mastersthesis{efst:4392, author = {{Batinović, Anđela}}, title = {{INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE AGENCIJE}}, } @mastersthesis{efst:4355, author = {{Tiozzo, Marta}}, title = {{MARKETING KULTURNOG TURIZMA NA PRIMJERU “KORČULANSKE MOREŠKE”}}, } @mastersthesis{efst:4755, author = {{Knezović, Kristina}}, title = {{PROCES ODLUČIVANJA O KUPNJI NA TRŽIŠTU AUTOMOBILA}}, } @mastersthesis{efst:4617, author = {{Buljan, Domagoj}}, title = {{Povezanost pandemije virusa Covid-19 sa kupovnim navikama potrošača}}, } @mastersthesis{efst:4350, author = {{Bajić, Josipa}}, title = {{RAZVOJ RURALNOG TURIZMA IMOTSKE KRAJINE}}, } @mastersthesis{efst:4648, author = {{Tomas, Nila}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:4745, author = {{Jurić, Ivan}}, title = {{UTJECAJ INFLUENCERA NA EKOLOŠKU OSVIJEŠTENOST}}, } @mastersthesis{efst:4565, author = {{Elez, Jelena}}, title = {{UTJECAJ INFLUENCERA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI KOZMETIČKIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:4649, author = {{Kasumović, Anamaria}}, title = {{UTJECAJ INFLUENCERA NA PROCES UKLJUČIVANJA U FITNESS AKTIVNOSTI U RH}}, } @mastersthesis{efst:4518, author = {{Kinkušić, Elza}}, title = {{UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA IMPULZIVNU KUPOVINU ODJEVNIH PREDMETA}}, } @mastersthesis{efst:4651, author = {{Buzov, Lovre}}, title = {{UTJECAJ ZELENOG MARKETINGA NA ODLUKU O KUPNJI GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efst:4063, author = {{Batinović, Sandro}}, title = {{MARKETING U SPORTU NA PRIMJERU FORMULE 1}}, } @mastersthesis{efst:4084, author = {{Rajčić, Ivana}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:4080, author = {{Akmadžić, Ivan}}, title = {{Proces odlučivanja o kupnji stambene nekretnine u RH: Analiza ključnih elemenata izbora}}, } @mastersthesis{efst:4014, author = {{Goleš, Ana}}, title = {{POTROŠAČKI ETNOCENTRIZAM MLADIH NA PODRUČJU GRADA SPLITA}}, } @phdthesis{efst:4793, author = {{Antičić, Nina}}, title = {{UTJECAJ PERCEPCIJE SUSTAVA ISPORUKE VRIJEDNOSTI NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST KUPACA: MEDIJATORSKA ULOGA APSORPCIJSKOG KAPACITETA}}, } @mastersthesis{efst:3912, author = {{Žulj, Petra}}, title = {{ANALIZA POTENCIJALA RAZVOJA KONGRESNOG TURIZMA GRADA ŠIBENIKA U FUNKCIJI GOSPODARSKOG RAZVOJA DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efst:3833, author = {{Rožić, Iva}}, title = {{MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:3682, author = {{Kelava, Filip}}, title = {{OGLAŠAVANJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU PROIZVODA APIPET TVRTKE HEDERA}}, } @mastersthesis{efst:3554, author = {{Pejić, Josipa}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI TURISTIČKOG PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:3828, author = {{Komlenović, Vedran}}, title = {{PONAŠANJE POTROŠAČA U ON-LINE KUPOVNIM SITUACIJAMA: PERCIPIRANI RIZIK}}, } @mastersthesis{efst:3625, author = {{Stjepić, Dora}}, title = {{PROMICANJE OSOBNOG BRENDA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA}}, } @mastersthesis{efst:3894, author = {{Božičević, Sanja}}, title = {{UTJECAJ VIZUALNOG MERCHANDISINGA NA NEPLANIRANU KUPOVINU U MALOPRODAJNIM LANCIMA}}, } @mastersthesis{efst:3896, author = {{Dražić, Antonio}}, title = {{ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGAMA U SEKTORU VISOKOG OBRAZOVANJA}}, } @mastersthesis{efst:3626, author = {{Gagula, Monika}}, title = {{MARKETING NEZDRAVE HRANE}}, } @mastersthesis{efst:3522, author = {{Borzić, Maja}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA ODABIR HOTELA}}, } @mastersthesis{efst:3628, author = {{Buljan, Antonia}}, title = {{OGLAŠAVANJE PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA PRIMJERU LEDO D.O.O.}}, } @mastersthesis{efst:2885, author = {{Kasalo, Barbara}}, title = {{ANALIZA KLJUČNIH ELEMENATA PONUDE SMJEŠTAJNIH OBJEKATA NA ONLINE PLATFORMAMA U PROCESU ODABIRA SMJEŠTAJA}}, } @mastersthesis{efst:2917, author = {{Laskač, Lara}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽE KAO OBLIK PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA KOD MLADIH}}, } @mastersthesis{efst:2747, author = {{Bradarić, Stipe}}, title = {{INTERNET MARKETING KAO NAČIN PROMOCIJE TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efst:2857, author = {{Jakovčević, Maroje}}, title = {{PERCEPCIJA KVALITETE USLUGE U TELEKOMUNIKACIJSKOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{efst:3098, author = {{Stošić, Nina}}, title = {{PROMOCIJA TURISTIČKE DESTINACIJE POMOĆU FILMSKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{efst:3071, author = {{Rogošić, Nina}}, title = {{PROMOTIVNE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU PUTNIČKE AGENCIJE „MAGELLAN“}}, } @mastersthesis{efst:2746, author = {{Bradarić, Ivana}}, title = {{UTJECAJ "PARTY" TURIZMA NA RECEPTIVNU DESTINACIJU (ULTRA EUROPE SPLIT)}}, } @mastersthesis{efst:2878, author = {{Jurišić, Paula}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI}}, } @mastersthesis{efst:3020, author = {{Pelivan, Andrea}}, title = {{UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA}}, } @mastersthesis{efst:2941, author = {{Mamić, Tina}}, title = {{UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA}}, } @mastersthesis{efst:2524, author = {{Jakus, Andrea}}, title = {{POTENCIJAL PRIMJENE GAMIFICIRANE PROMOCIJE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efst:2972, author = {{Milanović, Tomislav}}, title = {{PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI SPORTSKE OBUĆE}}, } @mastersthesis{efst:2699, author = {{Anđelić, Marko}}, title = {{CRM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI: MOGUĆNOSTI PRIMJENE U MALIM HOTELIMA U SPLITSKO DALMATINSKOJ ŽUPANIJI}}, } @mastersthesis{efst:3220, author = {{Erak, Helena}}, title = {{PROCES ODLUČIVANJA O KUPNJI PRIRODNIH KOZMETIČKIH SREDSTAVA}}, } @mastersthesis{efst:2998, author = {{Nikolac, Marija}}, title = {{PROCES ODLUČIVANJA O KUPNJI NA TRŽIŠTU VELIKIH KUĆANSKIH APARATA}}, } @mastersthesis{efst:2804, author = {{Džinić, Antonela}}, title = {{ULOGA PROMOCIJE FESTIVALA U TURIZMU}}, } @mastersthesis{efst:2321, author = {{Gudelj, Petar}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORAN MARKETING U TURIZMU NA PRIMJERU TUI-A}}, } @mastersthesis{efst:2096, author = {{Androja, Ivan}}, title = {{ISTRAŽIVANJE ZADOVOLJSTVA STUDENATA BANKARSKIM USLUGAMA}}, } @mastersthesis{efst:2644, author = {{Brkljačić, Ivona}}, title = {{MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA NA PRIMJERU UDRUGE NOBILIS}}, } @mastersthesis{efst:2014, author = {{Franić, Josip}}, title = {{OBOGAĆIVANJE TURISTIČKE PONUDE GRADA VRGORCA}}, } @mastersthesis{efst:2663, author = {{Šore, Vjekoslav}}, title = {{PROBLEM SEZONALNOSTI TURIZMA U SPLITU NA PRIMJERU HOTELA RADISSON BLU}}, } @mastersthesis{efst:2017, author = {{Gnječ, Antonio}}, title = {{PROCES ODLUČIVANJA O KUPNJI NA TRŽIŠTU MOBITELA}}, } @mastersthesis{efst:2417, author = {{Šućur, Anamarija}}, title = {{SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U ZDRAVSTVENOM TURIZMU}}, } @mastersthesis{efst:2178, author = {{Katić, Ana}}, title = {{STRATEGIJA POZICIONIRANJA NA TRŽIŠTU MEDA}}, } @mastersthesis{efst:2297, author = {{Katić, Josipa}}, title = {{STRATEGIJA UVOĐENJA NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE PRIRODNE KOZMETIKE}}, } @mastersthesis{efst:2016, author = {{Landikušić, Dina}}, title = {{UTJECAJ VIZUALNIH ELEMENATA LOGOTIPA NA OSOBNOST MARKE}}, } @mastersthesis{efst:1611, author = {{Tucak, Ante}}, title = {{Analiza tendencija potrošačkog etnocentrizma na području Splitsko-dalmatinske županije}}, } @mastersthesis{efst:1327, author = {{Plazonić, Antonia}}, title = {{DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI USLUŽNE PONUDE NA TRŽIŠTU MOBILNIH OPERATERA}}, } @phdthesis{efst:1870, author = {{Širola, Davor}}, title = {{Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova}}, } @phdthesis{efst:1779, author = {{Perić, Tomislav}}, title = {{Odgovori potrošača na izabrane aktivnosti unapređenja prodaje: sniženja cijena i degustacije}}, } @book{efri:2334, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Izazovi međunarodnog tržišta}}, }