TY - THES ID - efst:5526 TI - Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije AU - Pelivan, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5383 TI - Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero AU - Radica, Mihaela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5790 TI - ANALIZA UTJECAJA INFLUENCER MARKETINGA NA KUPOVNE ODLUKE GENERACIJE Z AU - Kolenda, Morena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5579 TI - Oglašavanje i komunikacija na hrvatskom tržištu kozmetičkih proizvoda AU - Jerčić, Antea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5780 TI - Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji AU - Stjepić, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5779 TI - Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“ AU - Markov, Stella DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5527 TI - Vanjsko oglašavanje u turizmu i njegov utjecaj na ponašanje potrošača AU - Delija, Antea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5279 TI - IDENTIFIKACIJA S ORGANIZACIJOM KAO ČIMBENIK ANGAŽIRANOSTI I RADNOG UČINKA PRODAJNOG OSOBLJA AU - Smajo, Jure DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5134 TI - UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.'' AU - Ćurić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5266 TI - UTJECAJ SPONZORSTVA U SVIJETU SPORTA NA NAVIJAČE I NJIHOVE KUPOVNE ODLUKE AU - Lozić, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5129 TI - ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA NA PRIMJERU IZABRANIH TVRTKI AU - Bandić, Matea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5128 TI - IZLOG PRODAVAONICE I UTJECAJ NJEGOVOG UREĐENJA NA PONAŠANJE KUPACA AU - Jurčić, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5135 TI - UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA AU - Talić, Luciana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5139 TI - UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI' AU - Perić, Magdalena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4476 TI - STAVOVI I LOJALNOST POTROŠAČA NA PRIMJERU MARKE FRANCK KAVE AU - Ugrina, Blanka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4375 TI - TEHNIKE PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA U OGLASIMA I NA PRODAJNOM MJESTU AU - Mužinić, Nikolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4351 TI - UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI AU - Jurić, Josipa DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4511 TI - UTJECAJ ZADOVOLJSTVA BANKARSKIM USLUGAMA NA LOJALNOST KLIJENATA AU - Žaja, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4202 TI - ANALIZA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA NA PRIMJERU DROGERIJE AU - Barač, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4246 TI - OGLAŠAVANJE NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU NA PRIMJERU TVRTKE L'ORÉAL (BREND L'ORÉAL PARIS) AU - Ivanković, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4410 TI - PRIMJENA I ANALIZA REFERENTNIH GRUPA U OGLAŠAVANJU AU - Balaić-Marmun, Doris DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4750 TI - PRIMJENA KULTURNIH VRIJEDNOSTI U OGLAŠAVANJU AU - Popović, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4255 TI - UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE KONZUM PLUS D.O.O. AU - Cigić, Tina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4475 TI - UTJECAJ KOGNITIVNE I AFEKTIVNE KOMPONENTE NA KONATIVNU KOMPONENTU STAVA- PRIMJER ASOS AU - Begonja, Anamarija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4254 TI - KUPOVNO PONAŠANJE I PREFERENCIJE POTROŠAČA NA TRŽIŠTU MOBILNE TELEFONIJE AU - Klepo, Ivona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4289 TI - UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO' AU - Jelaš, Sandra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4090 TI - INTERNET KAO IZVOR INFORMACIJA U PROCESU ODLUČIVANJA O KUPNJI AU - Jaranović, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4404 TI - PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA AU - Borčić, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4793 TI - UTJECAJ PERCEPCIJE SUSTAVA ISPORUKE VRIJEDNOSTI NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST KUPACA: MEDIJATORSKA ULOGA APSORPCIJSKOG KAPACITETA AU - Antičić, Nina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3696 TI - ANALIZA E-MAIL MARKETINGA U E-TRGOVINI NA PRIMJERU MARKE APIPET AU - Ocvirek, Anita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3719 TI - ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S AU - Žilić, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3695 TI - ANALIZA OGLASA NA PRIMJERU ZDRAVSTVENE INDUSTRIJE AU - Škalic, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3697 TI - ANALIZA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA NA PRIMJERU DROGERIJE AU - Hraste, Lea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3832 TI - ANALIZA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA NA PRIMJERU SUPERMARKETA AU - Rako, Anita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3752 TI - ANALIZA WEB STRANICA NA TRŽIŠTU TURISTIČKIH AGENCIJA AU - Jelinić, Anita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3927 TI - Analiza web stranica u bankarstvu i percepcija korisnika o istima AU - Dželalija, Željka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3671 TI - DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC AU - Šiško, Branimir DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3746 TI - DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE STARBUCKS AU - Mađor, Tina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3700 TI - KUPOVNO PONAŠANJE I PREFERENCIJE POTROŠAČA NA TRŽIŠTU MOBILNE TELEFONIJE AU - Grubišić, Rita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3670 TI - Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu odjeće AU - Nast, Dea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3668 TI - MARKETING STRATEGIJA NA PRIMJERU PUTNIČKE AGENCIJE EXPLORA AU - Markov, Stella DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3669 TI - PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU TVRTKE KAUFLAND AU - Marković, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3895 TI - VIRALNI MARKETING I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA AU - Ravlić, Mila DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3753 TI - UTJECAJ BLAGDANA I POSEBNIH PRIGODA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I MARKETERA AU - Lavčević, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3334 TI - ANALIZA PRODAJNOG PROCESA NA PRIMJERU TVRTKE KRAŠ AU - Beader, Karlo DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3672 TI - UTJECAJ MATERIJALIZMA I INOVATIVNOSTI NA KUPNJU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA AU - Odžić, Paula DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3665 TI - ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA AU - Marjanović, Magdalena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3280 TI - KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA PUTEM INTERNETA AU - Glumac, Antun DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3296 TI - PERCEPCIJA POTROŠAČA O HRVATSKOJ KAO TURISTIČKOJ DESTINACIJI AU - Klišanić, Dijana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4507 TI - ČIMBENICI UTJECAJA NA NAMJERU KUPOVINE EKOLOŠKI DIZAJNIRANE ODJEĆE AU - Martić Kuran, Linda DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3172 TI - DRUŠTVENO ODGOVORNO OGLAŠAVANJE U IGRAMA NA SREĆU NA PRIMJERU PODUZEĆA „HRVATSKA LUTRIJA D.O.O.“ AU - Vrgoč, Mirna DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3951 TI - Internet kao izvor informacija u procesu odlučivanja o kupnji AU - Martinović, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2901 TI - UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH AU - Kočić, Edita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2837 TI - UČINKOVITOST OGLAŠAVANJA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA PRIMJERU HOTELA ZADARSKE ŽUPANIJE AU - Guzić, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3069 TI - UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA AU - Režić, Antonia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2784 TI - INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU PODUZEĆA GALEB AU - Ćapeta, Borna DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1982 TI - NATIVNO OGLAŠAVANJE: STAVOVI POTROŠAČA I FAZE PERCEPTIVNOG PROCESA AU - Barišić, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2257 TI - ISTRAŽIVANJE PREFERENCIJA ZARUČENIH PAROVA U INDUSTRIJI VJENČANJA AU - Vuković, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1946 TI - PERCEPCIJA PROJEKTA AKCIJE „KUPUJMO HRVATSKO“ TE NJEZINA PROMOCIJA AU - Lažeta, Branimir DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1931 TI - UTJECAJ APELA NA SEKS U OGLAŠAVANJU NA PONAŠANJE POTROŠAČA AU - Cvitanović, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2247 TI - UTJECAJ IZABRANIH AKTIVNOSTI UNAPRJEĐENJA PRODAJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA AU - Žuljević, Kristina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1884 TI - Utjecaj obilježja potrošača te situacijskih čimbenika na oblik odnosa između zadovoljstva i ishoda od zadovoljstva AU - Perkušić Malkoč, Danijela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1925 TI - Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila AU - Tonković Pražić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1821 TI - LOJALNOST POTROŠAČA NA TRŽIŠTU DROGERIJSKIH PROIZVODA AU - Pletikosić, Ivona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1638 TI - KSENOFILIJA U KONTEKSTU PONAŠANJA POTROŠAČA: UZROCI I POSLJEDICE AU - Šiško, Mario DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1645 TI - STAV POTROŠAČA PREMA KORIŠTENJU SUBLIMINALNIH PORUKA U OGLAŠAVANJU AU - Čubelić, Klara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1690 TI - Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje AU - Uvodić, Anđela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1434 TI - UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA AU - Ravlić, Mila DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1717 TI - Utjecaj gerila marketinga u ugostiteljstvu na ponašanje potrošača AU - Ćurčin, Natalija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1445 TI - Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala AU - Ležaić, Marieta DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1738 TI - Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji AU - Buzov, Leonela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1729 TI - Faze prodajnog procesa na primjeru tvrtke Niva d.o.o. AU - Pandža, Lidija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1208 TI - PREFERENCIJE POTROŠAČA U POGLEDU PUTOVANJA I IMPLIKACIJE ZA TURISTIČKE AGENCIJE AU - Kočić, Edita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1667 TI - Utjecaj Imidža marke na namjeru kupovine ( primjer IKEA ) AU - Ružić, Marin DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1444 TI - Analiza situacijskih čimbenika na primjeru supermarketa AU - Režić, Antonia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1030 TI - STAVOVI POTROŠAČA NA PRIMJERU MARKE PAMPERS AU - Juretić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1779 TI - Odgovori potrošača na izabrane aktivnosti unapređenja prodaje: sniženja cijena i degustacije AU - Perić, Tomislav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1862 TI - Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih AU - Banović, Josip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1864 TI - Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke AU - Grčić Težulat, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:936 TI - UTJECAJ PRODAJNOG OSOBLJA I OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE TOMIĆ&CO. D.O.O. AU - Kamber, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1863 TI - Utjecaj usmene predaje u online okruženju na izbor privatnog smještaja za odmor AU - Zubac Musa, Mea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:697 TI - ANALIZA PRODAJNOG PROCESA NA PRIMJERU IZABRANIH TVRTKI AU - Marić, Zvonimir Tonći DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:896 TI - KUPOVNO PONAŠANJE I MODEL ,,VELIKIH PET'' FAKTORA LIČNOSTI AU - Varvodić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:631 TI - PERCEPCIJA KVALITETE USLUGE U BANKARSKOM SEKTORU AU - Mandarić, Ivan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:559 TI - PRISTUP KUPCU I PREZENTACIJA PROIZVODA NA POSLOVNOM TRŽIŠTU AU - Golemac, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:558 TI - PRISTUP KUPCU I PREZENTACIJA PROIZVODA NA POSLOVNOM TRŽIŠTU AU - Ljubičić, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:561 TI - TRAŽENJE KUPACA NA POSLOVNOM TRŽIŠTU NA PRIMJERU PODUZEĆA „CEMEX HRVATSKA“ I „PRESIDENT HOTEL“ AU - Šutalo, Rafael DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:632 TI - UPRAVLJANJE MARKOM NA PRIMJERU KOMPANIJE „NIKE“ AU - Žižak, Antonela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:630 TI - UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U DUHANSKOJ INDUSTRIJI AU - Kalinić, Nikola DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:711 TI - UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU AU - Vukoja, Ines DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:865 TI - UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA AU - Altaga, Ivona DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:562 TI - VOĐENJE PRODAJNOG RAZGOVORA I ZAKLJUČIVANJE PRODAJE NA POSLOVNOM TRŽIŠTU AU - Pavlović, Luka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:691 TI - ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST POTROŠAČA PREMA MARKAMA AU - Kartelo, Marko DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:722 TI - „PREFERENCIJA POTROŠAČA U ODABIRU TRGOVAČKIH LANACA NA PODRUČJU GRADA SPLITA“ AU - Bolčić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:673 TI - NASTUP OBRTA „OK STIPE“ NA SAJMU I IMPLIKACIJE NA POSLOVANJE AU - Brezec, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1880 TI - Utjecaj percipirane kvalitete usluge na lojalnost kupaca na tržištu maloprodaje AU - Jelčić, Sandra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - BOOK ID - efri:2332 TI - Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja AU - Grbac, Bruno AU - Lončarić, Dina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -