@mastersthesis{efst:5871, author = {{Kozina, Sara}}, title = {{Stavovi potrošača o privatnosti i korištenju besplatnih usluga}}, } @mastersthesis{efst:5461, author = {{Jerković, Ela}}, title = {{Strateška primjena društvenih medija u marketingu - studij slučaja "Fenty Beauty"}}, } @mastersthesis{efst:5426, author = {{Čavka, Viktoria}}, title = {{MOTIVACIJSKI ČIMBENICI KAO DETERMINANTE KUPOVNOG PONAŠANJA POTROŠAČA EKOLOŠKE HRANE}}, } @mastersthesis{efst:5874, author = {{Jozak, Antonela}}, title = {{Alati digitalnog oglašavanja restorana u Trogiru}}, } @mastersthesis{efst:5780, author = {{Stjepić, Dora}}, title = {{Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{efst:5521, author = {{Žeravica, Josip}}, title = {{TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK}}, } @mastersthesis{efst:5900, author = {{Ćapin, Ivana}}, title = {{ULOGA INFLUENCERA U TURIZMU}}, } @phdthesis{efst:5326, author = {{Maričić, Mirela}}, title = {{ZNAČAJ KVALITETE MEĐUOSOBNIH ODNOSA ZA USPJEŠNOST PROJEKATA U SEKTORU PROFESIONALNIH USLUGA}}, } @mastersthesis{efst:5032, author = {{Crnjac, Ivana}}, title = {{PROMOCIJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA U SPORTU – PRIMJER NOGOMETA}}, } @mastersthesis{efst:5147, author = {{Mlikota, Ante}}, title = {{SPECIFIČNOSTI PROMOCIJE PUTEM INTERNETA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA - PRIMJER PJEVAČKOG ZBORA}}, } @mastersthesis{efst:5185, author = {{Ugrin, Andrea}}, title = {{Marketinške aktivnosti financijskih institucija}}, } @mastersthesis{efst:4843, author = {{Golubić, Ema}}, title = {{POTROŠAČKE PERCEPCIJE AKTIVIZMA MARKE I NJEGOVA ULOGA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efst:5146, author = {{Mikačić, Dominik}}, title = {{GENERACIJA Z KAO KORISNICI USLUGA - KLJUČNI ČIMBENICI U ODABIRU USLUGE RESTORANA}}, } @mastersthesis{efst:4929, author = {{Kelava, Filip}}, title = {{STRAH OD PROPUŠTENE PRILIKE U EMAIL MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efst:4448, author = {{Milostić, Zara}}, title = {{GERILSKI MARKETING}}, } @mastersthesis{efst:4562, author = {{Pobi, Lucija}}, title = {{MARKETING U EKONOMIJI DIJELJENJA}}, } @mastersthesis{efst:4317, author = {{Lukić, Darija}}, title = {{MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI DRUŠTVENIH MREŽA}}, } @mastersthesis{efst:4371, author = {{Banović, Maria}}, title = {{PRIPOVIJEDANJE U PROMOCIJI}}, } @mastersthesis{efst:4174, author = {{Kozina, Sara}}, title = {{ULOGA DIGITALNIH KANALA U IZGRADNJI MARKE}}, } @mastersthesis{efst:4660, author = {{Vojnović, Mirna}}, title = {{ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U ODRŽAVANJU ODNOSA S GOSTIMA – PRAKSA PRIVATNIH IZNAJMLJIVAČA U RH}}, } @mastersthesis{efst:4306, author = {{Sarić, Tea}}, title = {{ULOGA EMOCIJA U MARKETINGU}}, } @mastersthesis{efst:4249, author = {{Bralić, Berislav}}, title = {{PANDEMIJA I KUPOVNE NAVIKE U INTERNET KUPOVINI}}, } @mastersthesis{efst:4228, author = {{Kekez, Antonija}}, title = {{UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH}}, } @mastersthesis{efst:4115, author = {{Petričić, Toni}}, title = {{BIG DATA IN MARKETING}}, } @mastersthesis{efst:4200, author = {{Krivić, Aneta}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U BRENDIRANJU DESTINACIJE - PRIMJER FACEBOOK I INSTAGRAM}}, } @mastersthesis{efst:4137, author = {{Buzov, Antonija}}, title = {{DETERMINANTE KOJE UTJEČU NA RECIKLIRANJE NA PRIMJERU KUĆANSTAVA GRADA KAŠTELA}}, } @mastersthesis{efst:4364, author = {{Elez, Šime}}, title = {{MARKETINŠKE IMPLIKACIJE UTJECAJA DRUŠTVENIH MEDIJA NA FORMIRANJE STAVOVA POJEDINCA}}, } @mastersthesis{efst:3741, author = {{Šerić, Jelena}}, title = {{DETERMINANTE UTJECAJA POJEDINACA NA DRUŠTVENIM MREŢAMA – PRIMJER INSTAGRAMA}}, } @mastersthesis{efst:3734, author = {{Kraljević, Marja}}, title = {{MARKETINŠKE IMPLIKACIJE ODNOSA PRIVATNOSTI I PERSONALIZACIJE NA INTERNETU}}, } @mastersthesis{efst:3688, author = {{Šimić, Marija}}, title = {{ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU HOTELA}}, } @mastersthesis{efst:3844, author = {{Dilber, Josipa}}, title = {{ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:3686, author = {{Sablić, Brigita}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKOM I IMPULZIVNO KUPOVNO PONAŠANJE}}, } @mastersthesis{efst:3875, author = {{Pavić, Ana}}, title = {{UTJECAJ ONLINE RECENZIJA NA IMIDŽ I PRODAJU HOTELA}}, } @phdthesis{efst:4507, author = {{Martić Kuran, Linda}}, title = {{ČIMBENICI UTJECAJA NA NAMJERU KUPOVINE EKOLOŠKI DIZAJNIRANE ODJEĆE}}, } @mastersthesis{efst:2542, author = {{Meštrović, Stjepan}}, title = {{ANALIZA AKTIVNOSTI e-MARKETINGA U MUZEJIMA : STUDIJA SLUČAJA MUZEJA IVANA MEŠTROVIĆA}}, } @mastersthesis{efst:2844, author = {{Ivasečko, Natalija}}, title = {{MARKETING PUTEM UTJECAJNIH POJEDINACA – PRIMJER INSTAGRAMA}}, } @mastersthesis{efst:2836, author = {{Gušavac, Tanja}}, title = {{UTJECAJ FACEBOOK ZAJEDNICA BRENDA NA STAVOVE CILJNIH JAVNOSTI}}, } @mastersthesis{efst:2751, author = {{Brkan, Ana}}, title = {{ULOGA ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE U ODABIRU USLUGA VISOKE ULJUČENOSTI}}, } @mastersthesis{efst:1962, author = {{Ožić Paić, Sanja}}, title = {{DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE}}, } @mastersthesis{efst:2647, author = {{Alviž, Paula}}, title = {{DETERMINANTE NAMJERE KUPOVINE PUTEM INTERNETA}}, } @mastersthesis{efst:2432, author = {{Drašković, Ana}}, title = {{POVEZANOST OBLIKA INFORMACIJSKOG SADRŢAJA I MOTIVACIJE POTROŠAČA U KONTEKSTU ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{efst:2598, author = {{Dukić, Valentino}}, title = {{STAVOVI KORISNIKA O PROMOCIJI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: PRIMJER FACEBOOKA}}, } @mastersthesis{efst:2308, author = {{Žure, Antea}}, title = {{UTJECAJ ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE NA KUPOVNO PONAŠANJE: PRIMJER FILMSKE INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{efst:2004, author = {{Budimir Bekan, Tea}}, title = {{UTJECAJ KARAKTERISTIKA VIDEO OGLASA NA NAMJERE NJEGOVOG DIJELJENJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA}}, } @mastersthesis{efst:2304, author = {{Duka, Maja}}, title = {{UTJECAJ PRIMJENE MARKETINGA TEMELJENOG NA SADRŽAJU NA KREIRANJE I PODIZANJE SVIJESTI POTROŠAČA O MARKI PIVA}}, } @mastersthesis{efst:2023, author = {{Pavić, Paula}}, title = {{DETERMINANTE UČINKOVITOSTI OGLAŠAVANJA NA MREŽI NA PRIMJERU OGLAŠAVANJA PUTEM GOOGLE ADWORDS PLATFORME}}, } @mastersthesis{efst:1346, author = {{Kovačević, Antea}}, title = {{Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje}}, } @mastersthesis{efst:1813, author = {{Radan, Bruno}}, title = {{UTJECAJ SADRŽAJA NA UKLJUČENOST POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:1574, author = {{Traljić, Davor}}, title = {{ULOGA MOBILNE PLATFORME U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI}}, }