TY - THES ID - efst:5871 TI - Stavovi potrošača o privatnosti i korištenju besplatnih usluga AU - Kozina, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5461 TI - Strateška primjena društvenih medija u marketingu - studij slučaja "Fenty Beauty" AU - Jerković, Ela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5426 TI - MOTIVACIJSKI ČIMBENICI KAO DETERMINANTE KUPOVNOG PONAŠANJA POTROŠAČA EKOLOŠKE HRANE AU - Čavka, Viktoria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5874 TI - Alati digitalnog oglašavanja restorana u Trogiru AU - Jozak, Antonela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5780 TI - Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji AU - Stjepić, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5521 TI - TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK AU - Žeravica, Josip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5900 TI - ULOGA INFLUENCERA U TURIZMU AU - Ćapin, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5326 TI - ZNAČAJ KVALITETE MEĐUOSOBNIH ODNOSA ZA USPJEŠNOST PROJEKATA U SEKTORU PROFESIONALNIH USLUGA AU - Maričić, Mirela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5032 TI - PROMOCIJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA U SPORTU – PRIMJER NOGOMETA AU - Crnjac, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5147 TI - SPECIFIČNOSTI PROMOCIJE PUTEM INTERNETA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA - PRIMJER PJEVAČKOG ZBORA AU - Mlikota, Ante DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5185 TI - Marketinške aktivnosti financijskih institucija AU - Ugrin, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4843 TI - POTROŠAČKE PERCEPCIJE AKTIVIZMA MARKE I NJEGOVA ULOGA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI PODUZEĆA AU - Golubić, Ema DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:5146 TI - GENERACIJA Z KAO KORISNICI USLUGA - KLJUČNI ČIMBENICI U ODABIRU USLUGE RESTORANA AU - Mikačić, Dominik DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4929 TI - STRAH OD PROPUŠTENE PRILIKE U EMAIL MARKETINGU AU - Kelava, Filip DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4448 TI - GERILSKI MARKETING AU - Milostić, Zara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4562 TI - MARKETING U EKONOMIJI DIJELJENJA AU - Pobi, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4317 TI - MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI DRUŠTVENIH MREŽA AU - Lukić, Darija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4371 TI - PRIPOVIJEDANJE U PROMOCIJI AU - Banović, Maria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4174 TI - ULOGA DIGITALNIH KANALA U IZGRADNJI MARKE AU - Kozina, Sara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4660 TI - ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U ODRŽAVANJU ODNOSA S GOSTIMA – PRAKSA PRIVATNIH IZNAJMLJIVAČA U RH AU - Vojnović, Mirna DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4306 TI - ULOGA EMOCIJA U MARKETINGU AU - Sarić, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4249 TI - PANDEMIJA I KUPOVNE NAVIKE U INTERNET KUPOVINI AU - Bralić, Berislav DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4228 TI - UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH AU - Kekez, Antonija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4115 TI - BIG DATA IN MARKETING AU - Petričić, Toni DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4200 TI - ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U BRENDIRANJU DESTINACIJE - PRIMJER FACEBOOK I INSTAGRAM AU - Krivić, Aneta DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4137 TI - DETERMINANTE KOJE UTJEČU NA RECIKLIRANJE NA PRIMJERU KUĆANSTAVA GRADA KAŠTELA AU - Buzov, Antonija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4364 TI - MARKETINŠKE IMPLIKACIJE UTJECAJA DRUŠTVENIH MEDIJA NA FORMIRANJE STAVOVA POJEDINCA AU - Elez, Šime DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3741 TI - DETERMINANTE UTJECAJA POJEDINACA NA DRUŠTVENIM MREŢAMA – PRIMJER INSTAGRAMA AU - Šerić, Jelena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3734 TI - MARKETINŠKE IMPLIKACIJE ODNOSA PRIVATNOSTI I PERSONALIZACIJE NA INTERNETU AU - Kraljević, Marja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3688 TI - ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU HOTELA AU - Šimić, Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3844 TI - ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA AU - Dilber, Josipa DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3686 TI - UPRAVLJANJE MARKOM I IMPULZIVNO KUPOVNO PONAŠANJE AU - Sablić, Brigita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:3875 TI - UTJECAJ ONLINE RECENZIJA NA IMIDŽ I PRODAJU HOTELA AU - Pavić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:4507 TI - ČIMBENICI UTJECAJA NA NAMJERU KUPOVINE EKOLOŠKI DIZAJNIRANE ODJEĆE AU - Martić Kuran, Linda DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2542 TI - ANALIZA AKTIVNOSTI e-MARKETINGA U MUZEJIMA : STUDIJA SLUČAJA MUZEJA IVANA MEŠTROVIĆA AU - Meštrović, Stjepan DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2844 TI - MARKETING PUTEM UTJECAJNIH POJEDINACA – PRIMJER INSTAGRAMA AU - Ivasečko, Natalija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2836 TI - UTJECAJ FACEBOOK ZAJEDNICA BRENDA NA STAVOVE CILJNIH JAVNOSTI AU - Gušavac, Tanja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2751 TI - ULOGA ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE U ODABIRU USLUGA VISOKE ULJUČENOSTI AU - Brkan, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1962 TI - DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE AU - Ožić Paić, Sanja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2647 TI - DETERMINANTE NAMJERE KUPOVINE PUTEM INTERNETA AU - Alviž, Paula DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2432 TI - POVEZANOST OBLIKA INFORMACIJSKOG SADRŢAJA I MOTIVACIJE POTROŠAČA U KONTEKSTU ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE AU - Drašković, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2598 TI - STAVOVI KORISNIKA O PROMOCIJI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: PRIMJER FACEBOOKA AU - Dukić, Valentino DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2308 TI - UTJECAJ ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE NA KUPOVNO PONAŠANJE: PRIMJER FILMSKE INDUSTRIJE AU - Žure, Antea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2004 TI - UTJECAJ KARAKTERISTIKA VIDEO OGLASA NA NAMJERE NJEGOVOG DIJELJENJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA AU - Budimir Bekan, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2304 TI - UTJECAJ PRIMJENE MARKETINGA TEMELJENOG NA SADRŽAJU NA KREIRANJE I PODIZANJE SVIJESTI POTROŠAČA O MARKI PIVA AU - Duka, Maja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:2023 TI - DETERMINANTE UČINKOVITOSTI OGLAŠAVANJA NA MREŽI NA PRIMJERU OGLAŠAVANJA PUTEM GOOGLE ADWORDS PLATFORME AU - Pavić, Paula DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1346 TI - Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje AU - Kovačević, Antea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1813 TI - UTJECAJ SADRŽAJA NA UKLJUČENOST POTROŠAČA AU - Radan, Bruno DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - efst:1574 TI - ULOGA MOBILNE PLATFORME U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI AU - Traljić, Davor DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -