pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efst:5280,thesis,"REDEFINIRANJE SVJETIONIČARSKOG TURIZMA ZA TRŽIŠNO REPOZICIONICANJE MARKE KAMENA SVJETLA","Pejić, Josipa",,,,,,,, efst:5279,dissertation,"IDENTIFIKACIJA S ORGANIZACIJOM KAO ČIMBENIK ANGAŽIRANOSTI I RADNOG UČINKA PRODAJNOG OSOBLJA","Smajo, Jure",,,,,,,, efst:5281,thesis,"MARKETINŠKO PLANIRANJE SPECIJALIZIRANIH SADRŽAJA U FUNKCIJI UPRAVLJANJA TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE","Čotić, Petra",,,,,,,, efst:5232,thesis,"UTJECAJ 37SIGNALS MODELA UPRAVLJANJEM RAZVOJA SOFTVERSKIH PROIZVODA NA KORISNIKOVU PERCEPCIJU KVALITETE","Županović, Ivan",,,,,,,, efst:5023,thesis,"PRODAJNA STRATEGIJA U FUNKCIJI KONKURENTNOGA POZICIONIRANJA LUKSUZNIH MARKI MODNIH DODATAKA","Maltež, Marija",,,,,,,, efst:5025,thesis,"UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA GODIŠNJU POPUNJENOST HOTELA BAŠTINE","Šiško, Branimir",,,,,,,, efst:4885,thesis,"UTJECAJ PREVLADAVAJUĆIH BOJA U E- PROMOCIJI NA ODABIR SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA","Križan, Mia",,,,,,,, efst:4624,thesis,"OSJETILNI MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA KONKURENTNOSTI INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA","Jurić, Petra",,,,,,,, efst:4346,thesis,"PROMETNA INFRASTRUKTURA U FUNKCIJI URBANE ODRŽIVOSTI: POSLOVNI SLUČAJ ISTOČNA OBALA GRADA SPLITA","Kekez, Ivan",,,,,,,, efst:4623,thesis,"UPRAVLJANJE IMIDŽOM PONUDE PRIVATNOG SMJEŠTAJA U UVJETIMA POSLJEDICA PANDEMIJE COVID - 19","Radmilo, Ana",,,,,,,, efst:4579,thesis,"UTJECAJ PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA NA HOTELSKE GOSTE: POSLOVNI SLUČAJ HOTEL ""PARK""","Jozić, Marijana",,,,,,,, efst:4121,thesis,"KREIRANJE MARKE DESTINACIJE: POSLOVNI SLUČAJ SLATINE KOD SPLITA","Anić Matić, Anja",,,,,,,, efst:3903,thesis,"AKTIVNOSTI UPRAVLJANJA MARKOM U UVJETIMA GLOBALNE GOSPODARSKE KRIZE – POSLOVNI SLUČAJ PAŠKI SIR","Mandarić, Juraj",,,,,,,, efst:3654,thesis,"Marketinško upravljanje destinacijom Bol: potencijali razvoja elitne turističke ponude","Bago, Nora",,,,,,,, efst:3898,thesis,"NEUROMARKETING U ANALIZI PRIVLAČNOSTI VIZUALNIH OBILJEŽJA HOTELSKE PONUDE","Muslim, Antonia",,,,,,,, efst:3820,thesis,"ZNAČAJ REBRANDINGA U UPRAVLJANJU HOTELOM","Perković, Bruno",,,,,,,, efst:4575,thesis,"UTJECAJ PROMOCIJE PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA E-VIDLJIVOST HOTELA","Jalić, Ivana",,,,,,,, efst:4037,dissertation,"ULOGA NEOPIPLJIVIH ČIMBENIKA PERCIPIRANE VRIJEDNOSTI U FUNKCIJI JAČANJA LOJALNOSTI FINANCIJSKOJ INSTITUCIJI","Rakušić Cvrtak, Katja",,,,,,,, efst:3223,thesis,"MARKETINŠKA STRATEGIJA POSLOVANJA U RECESIJI","Lozina, Marko",,,,,,,, efst:2541,thesis,"ODRŽIVO UPRAVLJANJE POTENCIJALNOM MARKOM GRADA KAŠTELA","Begonja, Ružica",,,,,,,, efst:3256,thesis,"OSJETILNI MARKETING U UPRAVLJANJU SPORTSKOM MARKOM","Vidošević, Josip",,,,,,,, efst:2963,thesis,"UPRAVLJANJE MARKETINGOM NA PRIMJERU BOUTIQUE HOTELA","Metličić, Dominik",,,,,,,, efst:2495,thesis,"DOPRINOS BLOGOVA PROMOCIJI TURISTIČKE DESTINACIJE","Begonja, Anamarija",,,,,,,, efst:2342,thesis,"PREDIKTORI I ISHODI UKLJUČENOSTI POTROŠAČA U BRAND ZAJEDNICU","Boras, Zora",,,,,,,, efst:2357,thesis,"ULOGA PROMOCIJE PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA PRIMJERU GRADA SOLINA","Kliškinić, Andrea",,,,,,,, efst:2468,thesis,"UPRAVLJANJE MARKETINŠKOM PROMOCIJOM LUKSUZNIH VILA NA PLATFORMI E-MARKETINGA","Macan, Ivana",,,,,,,, efst:2384,thesis,"UTJECAJ LOGISTIČKOG SUSTAVA ZRAČNIH LUKA NA RAST PUTNIČKOG PROMETA","Lovrić, Mirko",,,,,,,, efst:2204,thesis,"GERILSKI MARKETING U REPOZICIONIRANJU TURISTIČKE MARKE MAKARSKE","Alujević, Andrea",,,,,,,, efst:2453,thesis,"MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA","Begonja, Leona",,,,,,,, efst:2052,thesis,"PRIMJENJIVOST ALATA OSJETILNOG MARKETINGA U STRATEGIJI TURISTIČKOG RAZVOJA DESTINACIJE","Šunjić, Ela",,,,,,,, efst:2123,thesis,"UPRAVLJANJE MARKETINŠKIM SPLETOM U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŢA SPORTSKOG SUBJEKTA","Mladinić, Mislav Paško",,,,,,,, efst:3349,thesis,"VINSKI TURIZAM KAO DESTINACIJSKA IKONA I PLATFORMA RAZVOJA SPECIJALIZIRANIH TURISTIČKIH PROIZVODA","Andričević, Jelena",,,,,,,, efst:1974,thesis,"ISKORISTIVI RESURSI MAKARSKE RIVIJERE ZA RAZVOJ SPECIJALIZIRANIH PROIZVODA ZDRAVSTVENOG TURIZMA","Bauk, Josip",,,,,,,, efst:1957,thesis,"PRODAJNA FUNKCIJA HOTELA KAO PLATFORMA RASTA GODIŠNJE POPUNJENOSTI","Muslim, Antonia",,,,,,,, efst:1972,thesis,"UTJECAJ PREFERENCIJA NJEMAČKIH TURISTA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE","Krstičević, Jelena",,,,,,,, efst:2147,thesis,"MARKETINŠKO UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA U FUNKCIJI JAČANJA PRIVLAČNOSTI DESTINACIJE","Batalić, Mihaela",,,,,,,, efst:1967,thesis,"UPRAVLJANJE RAZVOJEM SPECIJALIZIRANE UGOSTITELJSKE USLUGE U FUNKCIJI KONKURENTNOG POZICIONIRANJA","Rejo, Ante",,,,,,,, efst:2694,thesis,"MARKETING U FUNKCIJI TRŢIŠNE PRILAGODBE POSLOVANJA TURISTIČKE AGENCIJE","Vico, Julia",,,,,,,, efst:1908,thesis,"UTJECAJ LOKALNE ZAJEDNICE NA IMIDŽ MARKE DESTINACIJE NA PRIMJERU OTOKA KORČULE","Unković, Maja",,,,,,,, efst:1896,thesis,"REPERKUSIJE INDUSTRIJE KOCKANJA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE","Matulić, Ana",,,,,,,, efst:1799,thesis,"MARKETINŠKO UPRAVLJANJE DESTINACIJOM U FUNKCIJI RAZVOJA LOVNOG TURIZMA","Radić, Stjepan",,,,,,,, efst:2514,thesis,"UPRAVLJANJE E-PROMOCIJOM WEB SHOPA NA POSLOVNOM SLUČAJU","Kvinta, Ivan",,,,,,,, efst:1721,thesis,"Marketing u funkciji upravljanja imidžom banaka","Bošnjak, Romana",,,,,,,, efst:1541,thesis,"TRAVEL BLOGOVI U FUNKCIJI PRIVLAČENJA NOVIH TURISTA U DESTINACIJU","Djak, Katarina",,,,,,,, efst:1808,thesis,"UPRAVLJANJE DRUŠTVENIM MREŽAMA LUKSUZNOG HOTELA U CILJU JAČANJA LOJALNOSTI GOSTIJU","Tokić, Ivana",,,,,,,, efst:1169,thesis,"UPRAVLJANJE SPORTSKIM PROIZVODOM U KREIRANJU SPORTSKE MARKE","Šalov, Duje",,,,,,,, efst:1158,thesis,"WEB MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŽA SPORTSKOG KLUBA","Bogdan, Andrea Rafaela",,,,,,,, efst:1784,thesis,"ZNAČAJ UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU CRO-GO d.o.o","Gotovac, Tonka",,,,,,,, efst:1292,thesis,"IMPLEMENTACIJA DESTINACIJSKIH IKONA I RESURSA U KONCEPT RE-BRENDINGA RESORTA (BLUESUN – BOL)","Matulić, Ivana",,,,,,,, efst:2239,thesis,"METRIKE MARKETINGA U PROCESU REPOZICIONIRANJA DRUŠTVA ZA OSIGURANJE","Kvinta, Nina",,,,,,,, efst:1302,thesis,"Marketing u funkciji financiranja sportskih subjekata u post tranzicijskim zemljama","Režić, Jurica",,,,,,,, efst:1279,thesis,"RESURSI ZA RAZVOJ TAMNOG TURIZMA NA PROSTORU DALMACIJE","Filipović, Matea",,,,,,,, efst:1274,thesis,"STRATEŠKI MARKETING PLAN TURIZMA U UPRAVLJANJU TURISTIČKIM RAZVOJEM DESTINACIJE","Rogošić, Sonja",,,,,,,, efst:1255,thesis,"STRATEŠKO UPRAVLJANJE TURISTIĈKIM RAZVOJEM DESTINACIJE (NA POSLOVNOM SLUĈAJU OPĆINE PODSTRANE)","Rodić, Anea",,,,,,,, gradst:812,thesis,"Autentično Čiovo","Petričević, Marija",,,,,,,, efst:1096,thesis,"IDENTITET I POTENCIJALNI RESURSI DESTINACIJE U FUNKCIJI JAČANJA TURISTIČKOG IMIDŢA","Dotur, Viktorija",,,,,,,, efst:1095,thesis,"UČINKOVITOST MARKENTIŠKIH ALATA ZA DRUŠTVENE MREŽE U UPRAVLJANJU MANIFESTACIJOM NA POSLOVNOM SLUČAJU","Jerkić, Ivan",,,,,,,, efst:1092,thesis,"KULTURNI RESURSI U KREIRANJU SPECIJALIZIRANIH TURISTIČKIH PROIZVODA GRADA KAŠTELA","Begonja, Ružica",,,,,,,, efst:1131,thesis,"MARKETING U RAZVOJU FUNKCIJE PRODAJE HOTELA","Čizmić, Josipa",,,,,,,, efst:1210,thesis,"OSJETILNI MARKETING I PONAŠANJE POTROŠAČA","Ćuk, Andrea",,,,,,,, efst:988,thesis,"UTJECAJ INFORMATIVNOSTI WEB STRANICE TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA NA POSJEĆENOST DESTINACIJE","Čurić, Katarina",,,,,,,, efst:995,thesis,"VIŠEDIMENZIONALNI PRISTUP U BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE (STUDIJA SLUČAJA: ŠIBENIK – TVRĐAVE)","Topić, Martina",,,,,,,, efst:1022,thesis,"MARKETINŠKO UPRAVLJANJE DESTINACIJOM ZA DEFINIRANJE STRATEGIJE BRENDIRANJA (POSLOVNI SLUČAJ: GRAD SPLIT)","Balancin, Franko",,,,,,,, efst:947,thesis,"INTERNET KAO LOGISTIČKA PLATFORMA ZA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NISKOTARIFNIH AVIO-KOMPANIJA","Marković, Marija",,,,,,,, efst:1872,dissertation,"Međuovisnost upravljanja markom i održivost razvoja prekogranične turističke destinacije","Vitner Marković, Silvija",,,,,,,, efst:941,thesis,"E-PROMOCIJA U FUNKCIJI POZICIONIRANJA TEKSTILNE ROBE NA TRŽIŠTU","Butigan, Ivana",,,,,,,, efst:916,thesis,"GERILSKI MARKETING U UPRAVLJANJU MARKOM SPECIJALIZIRANOG TURISTIČKOG PROIZVODA","Zec, Suzana",,,,,,,, efst:321,thesis,"IMPLEMENTACIJA SPECIJALIZIRANIH TURISTIČKIH PROIZVODA TEMELJENIH NA KRAJOBRAZU U MARKETINŠKI SPLET HOTELA U BRELIMA","Kristić, Josip",,,,,,,, efst:747,thesis,"MARKETING STRATEGIJA U FUNKCIJI DIFERENCIJACIJE USTANOVE ZA ZDRAVSTVENU NJEGU","Gojsalić, Ivica",,,,,,,, efst:743,thesis,"MARKETINŠKO UPRAVLJANJE PRODAJNIM POSLOVANJEM","Kuzmanić, Mario",,,,,,,, efst:380,thesis,"PERCEPCIJA ZADOVOLJSTVA STUDENTSKE POPULACIJE PONUDOM INTERNET I MOBILNOG BANKARSTVA U RH","Koštić, Anđela",,,,,,,, efst:269,thesis,"RAZVOJ I UPRAVLJANJE ODBOJKAŠKIM MANIFESTACIJAMA U TURIZMU","Maretić, Valentina",,,,,,,, efst:322,thesis,"UPRAVLJANJE INTEGRIRANOM MARKETINŠKOM KOMUNIKACIJOM NA POSLOVNOM SLUČAJU","Đuvelek, Filip",,,,,,,, efst:268,thesis,"AKTIVNOSTI U UPRAVLJANJU RAZVOJEM NOVOG PROIZVODA","Landikušić, Dina",,,,,,,, efst:588,thesis,"AKTUALNI TEORIJSKI PRISTUPI U UPRAVLJANJU RAZVOJEM NOVOG PROIZVODA","Odak, Petra",,,,,,,, efst:427,thesis,"DESTINACIJSKE IKONE I RAZVOJ SPECIJALIZIRANIH TURISTIČKIH PROIZVODA PELJEŠCA","Ivandić, Renata",,,,,,,, efst:573,thesis,"MARKETING U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŢA AMATERSKOG SPORTSKOG KLUBA","Bauk, Josip",,,,,,,, efst:589,thesis,"MARKETING U TRGOVANJU UMJETNIČKIM DJELIMA","Batalić, Mihaela",,,,,,,, efst:429,thesis,"MARKETINŠKO UPRAVLJANJE PONUDOM RURALNOG TURIZMA DALMATINSKE ZAGORE U CILJU POVEĆANJA TURISTIĈKE POSJETE","Gverić, Kristina",,,,,,,, efst:777,thesis,"METRIKE MARKETINGA U UPRAVLJANJU CIJENAMA NA PRIMJERU PODUZEĆA GALIJA D.O.O.","Marijan, Linda",,,,,,,, efst:385,thesis,"POZICIONIRANJE ČARTER KOMPANIJE KROZ INTEGRIRANI NAUTIČKI PROIZVOD","Babić, Anamarija",,,,,,,, efst:928,thesis,"PRIMJENJIVOST STRATEGIJE GERILSKOG MARKETINGA U POZICIONIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE","Šimičić, Jelena",,,,,,,, efst:433,thesis,"STRATEGIJA GLOBALNOG POZICIONIRANJA MARKE DESTINACIJE – OTOK BRAČ","Cepernić, Vojna",,,,,,,, efst:493,thesis,"STRATEGIJE MARKETINGA U PODUZETNIČKOM GRAĐEVINARSTVU NA PODRUČJU GRADA SPLITA","Jakovčević, Maroje",,,,,,,, efst:432,thesis,"UPRAVLJANJE KULTURNO POVIJESNIM RESURSIMA OTOČNE DESTINACIJE ZA GLOBALNO POZICIONIRANJE","Siriščević, Katica",,,,,,,, efst:420,thesis,"UPRAVLJANJE MULTIMEDIJALNOM PROMOCIJOM DESTINACIJE ZA PRIVLAČENJE NOVIH TURISTIČKIH SEGMENATA","Špar, Ane",,,,,,,, efst:594,thesis,"USMENA PREDAJA U UPRAVLJANJU PROIZVODOM","Budimir Bekan, Tea",,,,,,,, gradst:415,thesis,"Centar za potpunu regeneraciju","Mikulić, Ana",,,,,,,, efst:211,thesis,"KREIRANJE TURISTIČKE MARKE ZAOBALNE DESTINACIJE „CETINSKA KRAJINA“","Katić-Kuredža, Mariela",,,,,,,, efst:919,thesis,"PERCEPCIJA PROMOTIVNIH PORUKA PRI DONOŠENJU KUPOVNE ODLUKE","Rezo, Danijela",,,,,,,, efst:783,thesis,"UPRAVLJANJE MARKETINGOM U HOTELIJERSTVU","Kanaet, Merita",,,,,,,, efst:574,thesis,"UPRAVLJANJE PROMOTIVNIM SPLETOM HOTELA ZA JAČANJE IMIDŽA","Jovanović, Marija",,,,,,,, efst:111,thesis,"MARKETINŠKO UPRAVLJANJE MANIFESTACIJSKOM PONUDOM TURISTIČKE DESTINACIJE - OMIŠ","Mimica, Andrija",,,,,,,, efst:572,thesis,"Razvoj i komercijalizacija novog eko proizvoda","Pavičić, Ana",,,,,,,, efst:271,thesis,"SEGMENTACIJA I POTECIJALI TRŽIŠTA NEKRETNINA U DALMACIJI","Ljepotić, Matea",,,,,,,, efst:1148,thesis,"UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA","Alujević, Andrea",,,,,,,, efst:917,thesis,"UPRAVLJANJE MARKETINGOM U FUNKCIJI POZICIONIRANJA INTEGRIRANOG HOTELSKOG PROIZVODA","Alujević, Andrea",,,,,,,, efst:19,thesis,"Upravljanje marketingom u cilju turističkog razvoja destinacije na primjeru Tučepi","Ševelj, Đina",,,,,,,, efst:926,thesis,"DRUŠTVENE MREŽE U FUNKCIJI JAČANJA IMIDŽA I KROVNE MARKE DESTINACIJSKE PONUDE","Banovac, Ada",,,,,,,, efst:347,thesis,"STRATEGIJA UPRAVLJANJA MARKOM U SVRHU JAČANJA IMIDŽA SPORTSKOG SUBJEKTA","Šarotić, Goran",,,,,,,, efst:20,thesis,"Analiza resursa zaobalne destinacije Imotski u svrhu kreiranja turističke marke","Ujević, Anela",,,,,,,,